IKM uke 29 <3

Jeg vil gjerne på lista selv om jeg har ferie fra sosiale medier, må jo snike litt innimellom forde

Bondemamma85 - pp3 - B5 - EL ca 4/7 - IKM 18/7

Håper på mange positive tester i uke 29❤
 
Fortsatt negativ EL-test på CD 18(?). Merkelig syklus etter kjemisk sist pp. Har bare testet en gang om dagen da, så har kanskje gått glipp av LH-toppen? Litt dumt at jeg bare har en EL-test igjen [emoji849] Men men, får bare legge inn aksjer jevnlig de neste dagene. Har hvertfall litt EL-slim i dag, så fikk lagt inn noen kjappe aksjer mens ungene var ute på trampolina i stad [emoji85] Skal ikke stå på innsatsen hvertfall [emoji23]
 
Negativ EL test i går, la inn aksjer på torsdag, fredag og i natt. Håper det holder. Nå er det bare å vente og se hvordan tempen blir de neste dagene og så kan jeg endelig snart telle ned dager til testing :joyful:
 
Negativ EL test i går, la inn aksjer på torsdag, fredag og i natt. Håper det holder. Nå er det bare å vente og se hvordan tempen blir de neste dagene og så kan jeg endelig snart telle ned dager til testing :joyful:

Høres ut som du har truffet bra med aksjelegging i forhold til EL [emoji1303][emoji4]
 
Ja, men på veldig utvannet urin så den så lik ut som den i går kveld. Håper det ikke betyr noe. Hcg dobbelt seg jo annethvert døgn så den burde være sterkere i morgen tidlig. Får bare håpe!

Er jo fortsatt veldig tidlig også, så økningen er jo uansett ikke så lett å se da. Blir spennende i morgen, krysser fingrene for deg!
 
Fortsatt negativ EL-test på CD 18(?). Merkelig syklus etter kjemisk sist pp. Har bare testet en gang om dagen da, så har kanskje gått glipp av LH-toppen? Litt dumt at jeg bare har en EL-test igjen [emoji849] Men men, får bare legge inn aksjer jevnlig de neste dagene. Har hvertfall litt EL-slim i dag, så fikk lagt inn noen kjappe aksjer mens ungene var ute på trampolina i stad [emoji85] Skal ikke stå på innsatsen hvertfall [emoji23]

Haha, ja, det var jo sprek innsats :hilarious:
Håper at EL er rett rundt hjørnet da.
Kjedelig når syklusen begynner å rote slik.
Håper det klaffer nå, og hvis ikke, håper jeg at syklusen kommer seg raskt tilbake på rett kjør :)
 
Haha, ja, det var jo sprek innsats :hilarious:
Håper at EL er rett rundt hjørnet da.
Kjedelig når syklusen begynner å rote slik.
Håper det klaffer nå, og hvis ikke, håper jeg at syklusen kommer seg raskt tilbake på rett kjør :)

Tusen takk, håper det [emoji1317] Krysser fingrene for deg også!
 
Fortsatt negativ EL-test på CD 18(?). Merkelig syklus etter kjemisk sist pp. Har bare testet en gang om dagen da, så har kanskje gått glipp av LH-toppen? Litt dumt at jeg bare har en EL-test igjen [emoji849] Men men, får bare legge inn aksjer jevnlig de neste dagene. Har hvertfall litt EL-slim i dag, så fikk lagt inn noen kjappe aksjer mens ungene var ute på trampolina i stad [emoji85] Skal ikke stå på innsatsen hvertfall [emoji23]
Hoho, det må jeg si! Man må uten tvil være litt kreative når man har barn fra før, ja [emoji23] Håper EL er rett rundt hjørnet [emoji4]
 
IMG_20180708_215233-1488x1984.jpg

Litt usikker på når eggløsningen var testet ikke før slimet var på retur. Mistenker at jeg hører hjemme i uke 28 for jeg har fått flere svake skyggestreker i dag... Flere som har svidd av noe tester ? :greet025
 
Det ser ut som strekene i går kveld kun var skygger ... ble litt skuffet i dag,hadde jo ihvertfall håpet på en litt sterkere skygge ... :).
Gleder meg egentlig til ferie nå, håper en utenlandsreise demper testetrangen litt.
IMG_20180709_073222-1403x1871.jpg
 
Det ser ut som strekene i går kveld kun var skygger ... ble litt skuffet i dag,hadde jo ihvertfall håpet på en litt sterkere skygge ... :).
Gleder meg egentlig til ferie nå, håper en utenlandsreise demper testetrangen litt.
Vis vedlegget 266063
Er fortsatt tidlig så skyggen kan fortsatt bli sterkere strek om noen dager. ;) kos deg på tur! :)
 
Negativ EL test i dag, så egentlig er jeg over i IKM uke 30, men henger her med dere jeg :) kommer sikkert til å teste før IKM uansett:rolleyes::p

Kjedelig når syklusen klusser sånn.
Men veldig hyggelig at du blir her inne hos oss :)
 
Kjedelig når syklusen klusser sånn.
Men veldig hyggelig at du blir her inne hos oss :)

Ja, ser ut som den ble litt påvirket av MA i mai. Første syklus var på 39 dager, men kan jo se ut som den blir litt kortere nå. Vil gjerne tilbake til 28/29-dagerssyklus som jeg hadde før :)
 
9468A636-E2BA-481D-A428-2E17DB6342A4.png
Samme her. Tok 39 dager fra MA i uke 11+3 i mai til jeg fikk tilbake mensen. Normalt har jeg syklus på 28/29 dager og EL skulle vært i går eller i dag, men ikke lar vente på seg. Øverste test på ca 2 timers urin i ettermiddag og nederste på 3 1/2 urin i kveld. Kan kanskje se ut som det nærmer seg :D (glemte de litt bort så er tørket på bilde:rolleyes:)

Kroppen er rar.

IKM 20. mars
EL 12. april (dag 24)
SA 26. april (dag 37)
Meste IKM 12. juni
EL ?? målt siden dag 22 (i dag dag 28)

Uansett ute av denne uka..
 
Back
Topp