Minnetatovering

jente 92

Elsker forumet
Noen her som har tatt tatovering for dem små dere har mistet? [emoji170]

Har veldig lyst til å ta, men trenger litt inspirasjon, så om noen har noen å vise, så tusen takk[emoji170]
 
Jeg har aldri hatt lyst på tatovering, men i det siste har jeg lurt på om jeg skal ha fotavtrykkene hans på føttene mine... Evt. et håndavtrykk på brystet. Det må nesten være et sted der jeg også kan skjule det
 
Har ikke tatt, men planlegger å ha navn og dato til alle tre ungene på håndleddet, med en nøytral font. Vil ha dem samlet [emoji173]️
 
Jeg har aldri hatt lyst på tatovering, men i det siste har jeg lurt på om jeg skal ha fotavtrykkene hans på føttene mine... Evt. et håndavtrykk på brystet. Det må nesten være et sted der jeg også kan skjule det

Har ikke tatt, men planlegger å ha navn og dato til alle tre ungene på håndleddet, med en nøytral font. Vil ha dem samlet [emoji173]️

Høres ut som noen fine ideer[emoji170][emoji170]
 
Har en liiiten en... men minstemor, frøken regnbue er ikke kommet på enda. Tok den før jeg ble gravid m ho. Blomstene representerer de to solstrålene jeg fikk før lilleskatten. Foten er for ørlille Munin også skal jeg få på en blomst for lillesøster regnbue m tider og stunder. Har lyst på en større også som snor seg over en hel eller halv arm... men ikke råa til den enda...
2cedcca54ab6f5fc444e661a62ed1453.jpg
 
Har håndavtrykket hans. Under har jeg; tro håp og kjærlighet, som betydning for de andre barna mine
 
Dekker store deler av underarmen min. Jeg er veldig glad i symbolske tatoveringer, så for vår lille juni rose som kom i januar, så var dette det perfekte motivet for meg :Heartred
26903950_10214983564847810_433287238602319717_n.jpg
 
15676489_10157967983160188_3218501404977720843_o.jpg
Håndavtrykkene til alle de tre barna mine. Brukt mange symboler, slik som skyer som lyser ned på hånda til storesøster for å vise at lillebror våker over han, englevinger til lillebror og en regnbue rundt håndavtrykket til hjerteplasteret mitt :Heartblue
 
Vis vedlegget 260723
Håndavtrykkene til alle de tre barna mine. Brukt mange symboler, slik som skyer som lyser ned på hånda til storesøster for å vise at lillebror våker over han, englevinger til lillebror og en regnbue rundt håndavtrykket til hjerteplasteret mitt :Heartblue
Redigeringsknappen ble borte, så irriterende... Lillebror våker over henne skulle det selvfølgelig stå.
 
IMG_0135.JPG
Da har jeg fått min tatovering på armen[emoji173]️ Veldig rart, og veldig spesielt å få håndavtrykket hans på armen.
 
Litt godt, men samtidig litt vondt?
Var sånn jeg hadde det da jeg fikk min [emoji173]

Unnskyld at jeg spør, men hva står det på datoene?

Ja var godt og vondt, en rar følelse av å ha det der. Veldig spesielt. Rett, men også veldig galt. Bare å spørre. Det står 16.05.18-14.05.18[emoji173]️ født og dødsdato.
 
Ja var godt og vondt, en rar følelse av å ha det der. Veldig spesielt. Rett, men også veldig galt. Bare å spørre. Det står 16.05.18-14.05.18[emoji173]️ født og dødsdato.
Aah, selvfølgelig, nå skjønte jeg det [emoji173]
Så utrolig leit og nært [emoji174]

Det tok meg nesten et år før jeg fikk tatt minnetatovering for Zelda, håper på å bruke litt mindre tid på å få til Heike sin [emoji173]
 
Aah, selvfølgelig, nå skjønte jeg det [emoji173]
Så utrolig leit og nært [emoji174]

Det tok meg nesten et år før jeg fikk tatt minnetatovering for Zelda, håper på å bruke litt mindre tid på å få til Heike sin [emoji173]

[emoji173]️
 
Back
Topp