Reisevogn

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg skal til syden med mi lille tulle på august og hun er da 8mnd[emoji3]
Jeg har babyjogger city elite mn synes denne er litt stor og dra med seg. Er det noen som har gode erfaringer med reisetriller og evt hvilke? Må ha full liggestilling[emoji3]
 
Vi tok med vår babyjogger city elite da vi var på Rhodos med baby på 9,5mnd for et par uker siden. Utrolig glad for at vi tok med den og ikke en liten trille.
Brostein og høye fortauskanter, null problem. Snarvei over et «jorde», null problem.
Ned på stranda, null problem!
Det var heller ikke noe problem å få med vognen i bagasjerom på liten taxi.
Så utrolig mange som knotet rundt med vonde triller. Syns heller ikke det var noe problem å sende vognen på flyet. Leide pram pack via Barn Ombord.

Så jeg anbefaler varmt å ta med deg babyjoggeren :)
 
Jeg skal til syden med mi lille tulle på august og hun er da 8mnd[emoji3]
Jeg har babyjogger city elite mn synes denne er litt stor og dra med seg. Er det noen som har gode erfaringer med reisetriller og evt hvilke? Må ha full liggestilling[emoji3]


Hei,
Det er svært få reisetrille som gir deg full liggestilling. Mener det for litt tid siden var publisert en test av reisetriller på vg.no. De publisere ofte ulike tester via en portal. Kan den hete foreldreportalen? Husker desverre ikke. Uansett de som kom på topp var Babyzen yoyo og en til. Begge ble cabinsize når man la den sammen. Babyzen kunne ikke legges i fulm liggestilling. Den andre kunne. Det er litt teit at jeg nevner dette, men jeg husker ikke merket på den vogna som vant testen(flaut i grunn).

Jeg har Babyzen yoyo selv, hatt den siden mini var 4mnd med nyfødttillegget. Jeg synes den fungerer utmerket. Har brukt den ellers på enkle handleturer nede i byen når man skal raskt ut av bil og hjem igjen. Det er supert på sånne turer også. Vi har den hele tiden liggende i bilen slik at den alltid er tilgjengelig for bruk.


Nyfødttillegget på yoyo gjør at vogna får full liggestilling. Jeg mener jeg testet den med han i den i vår, rundt 10mnd, men dette avhenger jo av hvor tung baby du har, hvor lang han er osv. Min er litt lang og litt tynnere enn gjennomsnittet.

Har sett flere steder på finn at det skal være mulig å leie Babyzen om man er usikker på om man skal kjøpe den eller ei. Uansett ei veldig god trille, vi testet den i Cannes, hvor det er en del fortauskanter og brostein. Utrolig lett og behagelig å trille.
 
Back
Topp