Når kom magen i andre graviditet?

Isabells

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Det har sikkert vært mange slike tråder, men er allikevel spennende å høre:) legg gjerne ved fine magebilder hvis dere vil:):)
 
Kommer tidligere for hver gang med meg virker det som.
Tror magen til nummer to kom allerede rundt uke 12 om jeg ikke husker feil :eek: Var jo mer livmor enn baby da, vel å merke!
 
Magen min kom vel såvidt i uke 12. Ikke så rart siden jeg er gravid med tvillinger :D

Men den ble ikke synlig for andre før rundt uke 20.
 
Kom faktisk senere med nr.2 (7 år siden forrige svangerskap) Var veldig oppblåst, men babymagen var ikke synelig før rundt uke 14-15.
Jeg bekymret meg en del for nettopp det, da jeg las at 'alle' fikk tidligere mage med nr. 2. Stemmer ikke alltid :)
 
Ca uke 12 kunne jeg se det godt. Er nå uke 16 og føler selv det er veldig tydelig, men ingen tørr å spørre om jeg er gravid så mulig jwg bare ser feit ut [emoji23]
 
Ca uke 12 kunne jeg se det godt. Er nå uke 16 og føler selv det er veldig tydelig, men ingen tørr å spørre om jeg er gravid så mulig jwg bare ser feit ut [emoji23]
Sånn var det til meg også [emoji85] Føler nesten det er litt slik enda, og jeg er i uke 28...
Hadde liksom gledet meg sånn til "det ikke var noen tvil om at jeg var gravid", med stooor mage!
Men tror egentlig jeg bør være glad for at magen er forholdsvis liten enda, stor blir jeg nok uansett før eller siden [emoji85]
 
Jeg er må 16+1, og ser bare skikkelig lubben ut! Sist hadde jeg en søt liten gravidmage når jeg var like langt.. skal sies at det lå igjen en god del fett rundt magen etter sist svangerskap kontra sist da jeg starta svangerskapet med en trent kropp med en del muskler :facepalm:
 
Med nr to kom magen omkring uke 5. Jeg trodde jeg kanskje bare var oppblåst, men magen ble iallefall gradvis større fra da av. I uke 8 hadde jeg like stor mage som i uke 16 med første. Ikke veldig stor mage da, altså, men svigermor hadde hatt mistanker en stund da vi fortalte nyheten i uke 13, fordi hun syntes magen min var større selv om resten av meg var like tynn som før.
 
Jeg var mindre med 2 mann enn med førstemann, så kunne ikke se på meg at jeg var gravid før rundt uke 20-22 og da måtte du egentlig vite at jeg var det ellers kunne jeg lett blitt tatt som litt rund i magen ;)
 
Magen begynte å synes i uke 12. Er nå i uke 16 og det er tydelig gravidmage [emoji6]
 
Fikk mage tiiidlig.. Uke 7-8 eller noe. Har flesk utenpå da så det bygger jo ut litt, men jeg var innom jobb i uke 11 og det var ingen som IKKE så at jeg var gravid [emoji12]

IMG_1931.JPG
 
Kom faktisk senere med nr.2 (7 år siden forrige svangerskap) Var veldig oppblåst, men babymagen var ikke synelig før rundt uke 14-15.
Jeg bekymret meg en del for nettopp det, da jeg las at 'alle' fikk tidligere mage med nr. 2. Stemmer ikke alltid :)

Godt å høre for jeg oppdaget i dag 18+2, at magen er mindre nå, enn da jeg var 18+0 med nr 1..

Gravid med nr 2 [emoji28]
 
Back
Topp