Hvor går grensa på lite liv i magen?

Håper du får en produktiv natt. Lykke til ❤️
 
Spennende! [emoji119] Og ja, det er dritvondt, men smertene er heldigvis ikke farlige :) snart 4 cm og da kan du kansje få en epidural så du får hvilt deg?
 
Så bra! Håper du får hvilt deg litt før innspurten
 
Følger spent med[emoji7]
 
Heier på deg! Håper du har knøttet i armene nå!
 
Ja, det er jo det, men det gjør det så mye mer spennende :D

Det gjør det, men tenker og at damn hun har holdt på lenge og iallfall vis riene har våre så vonde. Så håper at epiduralen hjalp en del så hun kunne slappe av:Heartbigred
 
Hei damer:Heartbigred verdens vakreste jente kom til verden 11:02 i dag den 07.07! Hun veide 3500g og var 49cm! selve fødselen har jeg fått litt traumer fra faktisk, det var det verste jeg har vert med på i hele mitt liv! Men nå er alt verdt det. Hun hadde ingen overtidstegn (litt lange negler bare). Vi fikk beskjed om at hun var minst 4100g ved TERMIN den 30, men neida, det stemte fint lite! Hehe :) vi er så lykkelig nå! Tusen takk til dere som har vert en stooooor støtte spiller for meg her inne! Nå må jeg bare finne på en enda mer interessant tråd dere kan henge dere på:notworthy dere er best <3
 
Hei damer:Heartbigred verdens vakreste jente kom til verden 11:02 i dag den 07.07! Hun veide 3500g og var 49cm! selve fødselen har jeg fått litt traumer fra faktisk, det var det verste jeg har vert med på i hele mitt liv! Men nå er alt verdt det. Hun hadde ingen overtidstegn (litt lange negler bare). Vi fikk beskjed om at hun var minst 4100g ved TERMIN den 30, men neida, det stemte fint lite! Hehe :) vi er så lykkelig nå! Tusen takk til dere som har vert en stooooor støtte spiller for meg her inne! Nå må jeg bare finne på en enda mer interessant tråd dere kan henge dere på:notworthy dere er best <3

Wohoooo gratulerer :) :D
Snakk godt med JM og Mannen din om fødselen. Få svar på ALT dere lurer på rundt den. Det er veldig viktig å bearbeide alt så du ikke skal slite senere. Enten du vil ha flere barn eller ei er det viktig å bearbeide det du/dere nå har våre igjennom *klem*
 
Back
Topp