Størrelser vinter -og parkdress

Millyn

Betatt av forumet
Maiblomstene 2017
Hvilke størrelser handler dere til barna deres for i høst og vinter? :happy:
 
Har ikke handlet noe ennå, og blir ikke gjøre det ennå heller.
Har etter storebror, så tror nok det skal gå seg til [emoji4]
Lillesjefen bruker str 80 nå, så regner med at vi blir å være der i noen måneder pluss fra nå før vi hopper inn i str 86 [emoji4]
Av erfaring så venter jeg med klesshopping til det virkelig er nødvendig, for kan fort ende opp med at man ikke får brukt det [emoji4]
 
Har ikke handlet noe ennå, og blir ikke gjøre det ennå heller.
Har etter storebror, så tror nok det skal gå seg til [emoji4]
Lillesjefen bruker str 80 nå, så regner med at vi blir å være der i noen måneder pluss fra nå før vi hopper inn i str 86 [emoji4]
Av erfaring så venter jeg med klesshopping til det virkelig er nødvendig, for kan fort ende opp med at man ikke får brukt det [emoji4]

Takk for svar. Har du noen formening om hvor gode tekniske verdier som er nødvendig på en parkdress og en vinterdress? Som vanntetthet, slitestyrke og pusteegenskaper? :happy:
 
Takk for svar. Har du noen formening om hvor gode tekniske verdier som er nødvendig på en parkdress og en vinterdress? Som vanntetthet, slitestyrke og pusteegenskaper? :happy:
Jeg tenker som så at det som er bra for meg er bra for ungene mine.
Utover det så ofrer jeg ikke mange tanker iht de tekniske verdiene [emoji23]
Men jo høyere verdier jo bedre, men jeg er veldig på at jeg påkoster ikke massevis av kroner på en dress som blir brukt kanskje i noen måneder og som ungene sliter ut fort. Da blir pengeboka fort tynn da [emoji23]
 
Her bruker hun str 74. Har parkdress i str 74 og 80 etter storesøster. Pluss str 80 i vinterdress. Hun har så langt så og si fulgt storesøsters vekst og da kommer de størrelsene jeg har til å passe. Vil anbefale å prøve dress om dere har mulighet om du ikke er kjent med merkene fra før. Det er stor forskjell på passformen! Reima er et merke mange liker og som har gode tekniske egenskaper, men de dressene er alt for korte i beina til mine jenter med lange bein. Begge jentene vipper gjerne opp en størrelse i bukser ift body/gensere. Jeg sparer ikke på yttertøyet deres. De går i friluftsbarnehage og er ute stort sett hele dagen året rundt. Er veldig fornøyd med parkdressene fra Wheat og de er nydelige i tillegg. Har vinterdresser fra Molo jeg har vært fornøyd med. De er relativt lange og smale i fasongen :)
 
Blir nok str 92 på vinterdress her også :) Må bare finne ut hvilken.....såååå mange forskjellige.... :p
 
Har parkdress i 86 nå, men den begynner å bli knapp. Kjøpt vinterdress i str 92
 
Har parkdress i 86 og vinterdress i 92. Hun er en solid 86 str nå, noe 92 går fint.
 
Back
Topp