Skravletråd?

Hvordan får dere til å bruke «vanlige» emojis her inne? Mine forsvinner i teksten? Er det fordi dere skriver via appen? :)
Du har smilie her i teksten [emoji14]jeg bruker appen, vet ikke om de forsvinner da.
 
I dag er jeg en smule irritert og sint på kroppen[emoji853] har en tablett igjen med røde piller på Trisekvens(Østrogen-progestogen sekvenspreparat) for å få igang mensturasjon igjen. Og den har enda ikke vist snurten av seg☹️ nada skjer der nede og nada noenting. Virkelig frustrerende. Og ja har tatt g test innimellom for å være sikker på jeg ikke har blitt gravid mens jeg går på pillene og de har vært negative. Skal ta ett brett til å hvis ikke noenting skjer da, så skulle jeg kontakte gynekologen igjen. Men jeg tror nok jeg må gå en stund og finne tålmodigheten min igjen
 
Jepp! Må trykke på de forum-skapte smiley-greiene hvis jeg skal ha noe annet enn et smilefjes. Og jeg synes ikke de er så fine, haha!
Jeg finner ikke de smilefjesene som passer til det jeg skriver på nettleseren [emoji23]
 
Syns dere det er litt vanskelig å snakke med samboer/kjæreste/mann om når dere bør ha sex i forhold til EL?
Er så redd for å mase,og gjøre han lei.. han sier han ikke blir lei og vil vite men jeg er så redd for å innføre pliktsex.. vi har bare prøvd siden januar ..
Jeg har dårlig erfaring med pliktsex-delen da dette ødela forholdet med han jeg har vesla med. Så når jeg i dette forholdet begynte å prøve på baby var jeg veldig opptatt av at sex er kun for gøy og ikke fordi vi må. Nå har ikke vi problemer med å ha nok svømmere på lager inni meg da vi har u gjennomsnitt sex 4 ganger i uka. Noen ganger mer sjeldent mindre. Tror ikke gubben føler seg presset i det hele tatt. Bare nevner på at jeg får spare litt ekstra på de inniblant, ikke bare gå rett på do og tømme meg hehe.. han har stort sett mer peiling på syklusen min enn meg så regner med han følger med og får med seg når eggsleppet er [emoji6]
 
Hører dere har mye mer sex enn oss... par ganger i uken kanskje,gjennomsnittlig. Men samboer har ryggproblemer som gjør ting litt kinkig avogtil,smertemessig....
 
Hører dere har mye mer sex enn oss... par ganger i uken kanskje,gjennomsnittlig. Men samboer har ryggproblemer som gjør ting litt kinkig avogtil,smertemessig....
Har heller ikke så mye sex her i huset. Mannen har knekt nakken 2 ganger, så han har konstante smerter, noe som går ut over alt her i huset. Så her har vi oss når han vil, og får til en ekstra eller 2 rundt EL.
 
Hører dere har mye mer sex enn oss... par ganger i uken kanskje,gjennomsnittlig. Men samboer har ryggproblemer som gjør ting litt kinkig avogtil,smertemessig....

Vi har ikke mye sex til vanlig, max 1-2 ganger i mnd, da har vi hatt mye sex :p

Prøvingen er det så klart litt mer da :p

Ikke greit med ryggproblemer da...
 
Hører dere har mye mer sex enn oss... par ganger i uken kanskje,gjennomsnittlig. Men samboer har ryggproblemer som gjør ting litt kinkig avogtil,smertemessig....
Kjipt med ryggproblemer :( Har ikke dere en fra før også? Har litt å si det også. Vi har oss definitivt litt mindre nå enn før. Et par ganger i uken kanskje.
 
Hører dere har mye mer sex enn oss... par ganger i uken kanskje,gjennomsnittlig. Men samboer har ryggproblemer som gjør ting litt kinkig avogtil,smertemessig....

Tenker at det ikke er noen fasit på hvor mye sex man skal ha. Det som dere syns er bra, er rett for dere [emoji1305]

Vi har hver dag/annenhver dag noen perioder, noen ganger går det tre dager mellom! Når vi prøver så blir det minst annenhver dag. Mannen min jobber offshore, så han er borte i noen uker i slengen, og da må vi ta igjen det tapte [emoji23][emoji23] skal sies at første halvannet året etter at mini ble født var det vesentlig sjeldnere da, da hadde vi knapt energi til å eksistere pga søvnproblemer
 
Hvor mye sex hver enkelt har er jo selvsagt opp til hver enkelt forhold som skrevet før her. Vi er alle forskjellige. Her blir det bare slik fordi vi begge som regel vil og er ikke jeg helt med på notene en kveld så er han veldig flink til å overtale [emoji6]
 
Har heller ikke så mye sex her i huset. Mannen har knekt nakken 2 ganger, så han har konstante smerter, noe som går ut over alt her i huset. Så her har vi oss når han vil, og får til en ekstra eller 2 rundt EL.
Kjenner meg igjen i dette ja :) han som styrer når egentlig.. jeg kunne hatt mye mer enn vi har men kan ikke det gitt.
 
Vi har ikke mye sex til vanlig, max 1-2 ganger i mnd, da har vi hatt mye sex :p

Prøvingen er det så klart litt mer da :p

Ikke greit med ryggproblemer da...
Kjipt med ryggproblemer :( Har ikke dere en fra før også? Har litt å si det også. Vi har oss definitivt litt mindre nå enn før. Et par ganger i uken kanskje.
Ja er utrolig kjipt for han :( mye smerter stakkars.... så det er ikke så lett for han..
jo vi har en hver fra før :) men de er store da, så det er ikke noe stress med de :) derfor vi tenker vi kan få en sammen. Blir over 10 år mellom de og en eventuell ny :)
 
Merker at jeg ikke er så mye her inne på bv for tiden. Blir så nedbrutt av å se positive tester, som andre får men ikke meg. Så jeg skal bare ta det som det Kommer denne mnd. Kjenner at jeg har gitt litt opp.
 
Merker at jeg ikke er så mye her inne på bv for tiden. Blir så nedbrutt av å se positive tester, som andre får men ikke meg. Så jeg skal bare ta det som det Kommer denne mnd. Kjenner at jeg har gitt litt opp.

Klem :Heartred
 
Back
Topp