.

Har hatt lyst på det.. Men har ei venninne med dårlige erfaringer. Hun synes de var tørre utenpå og rå inni, så jeg har holdt meg unna av den grunn :p
 
Akkurat sånne tips som er fint å få [emoji1319] Er derfor jeg er skeptisk også...

Høres nesten litt for godt ut til å være sant, at man kan få like bra chips uten all olja

Ja, da sparte man de pengene.
Det som høres for godt ut til å være sant, er vel ofte det :(
 
Vi har, men en annen. Veldig fornøyd, aldri hatt så bra pommes-frites i hus, dog ikke alle typer som blir like bra.
Det er litt prøving og feiling i starten med hva som funker på hvilken varme og tid. Irriterer meg at den jeg har ikke er digital.
Philips Airfryer av et slag....
 
Vi har en Phillips airfryer og får gode pommes frites både de frosne fra butikken og de vi lager av potet. Sistnevnte tar lenger tid og smaker annerledes men fantastisk godt
 
Har ikke prøvd noe annet enda. Glemmer litt av den.

Hva annet friterer man egentlig ?
 
Vårruller, fish fingers, løkringer, det meste fungerer, men du må selv finne ut av tiden.
Pommes-frites av typen 5 minutter blir ikke bra. First price sine er vel en av de beste.
Har ikke prøvd, men du kan "steke" kjøtt i den også.
 
Vårruller, fish fingers, løkringer, det meste fungerer, men du må selv finne ut av tiden.
Pommes-frites av typen 5 minutter blir ikke bra. First price sine er vel en av de beste.
Har ikke prøvd, men du kan "steke" kjøtt i den også.

Så kjekt å se at det er gode erfaringer!
Det virker så fristende med en slik.
Chips uten kaloriene liksom :p
Når jeg leser de gode erfaringene her, kanskje jeg må kjøpe meg en allikevel :)
 
Så kjekt å se at det er gode erfaringer!
Det virker så fristende med en slik.
Chips uten kaloriene liksom :p
Når jeg leser de gode erfaringene her, kanskje jeg må kjøpe meg en allikevel :)
Bare gjør litt undersøkelser, for selv om det er dårlig med tester, så finnes det noen, så du kan styre unna de dårligste.
 
Svigermor har en som ligner i hovedinnlegget. Jeg syns pommes fritesen blir veldig god. :)
 
Back
Topp