Natt- vekkeregime

Jente88

Elsker forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
JuniJubel2021
Noen flere som har fått beskjed å vekke barnet for at det skal die? Hadde hver 3.time i flere døgn. Nå skal vi til 2.-3.time dag og hver 4.time natt. Hvor lenge varer en natt? Når regner dere at natten starter og slutter?

Må vekke siden hun ikke har lagt på seg 35 gram av fødselsvekt, født for 11 dager siden
 
Har to premature barn og måtte vekke begge hver 3 time hele døgnet i de første 2 mnd. Deretter vekte vi kun på dagen frem til de klarte å be om mat selv. Jeg ville tenkt at natt varer fra 23-24 til 06-07, men om det er riktig vet jeg ikke. Hva med å ta en tlf til barsel å høre!
 
Regner natt når babyen sover den lange tiden, her var det natt i 7-8 tiden Til ca 7 dagen etter
 
Noen flere som har fått beskjed å vekke barnet for at det skal die? Hadde hver 3.time i flere døgn. Nå skal vi til 2.-3.time dag og hver 4.time natt. Hvor lenge varer en natt? Når regner dere at natten starter og slutter?

Må vekke siden hun ikke har lagt på seg 35 gram av fødselsvekt, født for 11 dager siden
Har to premature barn og måtte vekke begge hver 3 time hele døgnet i de første 2 mnd. Deretter vekte vi kun på dagen frem til de klarte å be om mat selv. Jeg ville tenkt at natt varer fra 23-24 til 06-07, men om det er riktig vet jeg ikke. Hva med å ta en tlf til barsel å høre!

Har du hørt med barsel om hvor lenge en natt varer?
 
Jeg tenker natten er 12 timer for så små barn. Ellers så kan du spørre barnepleiere på sykehuset (bare ring).

Jeg ville latt henne ligge på puppen hele natten (når du har lagt deg). På dagen ville jeg også latt henne ligge på puppen å sove, spesielt på kvelden. Sett på en film eller les en god bok el, og finn fram drikke og snack og bare slapp av og la henne ligge å sutte:)
 
Back
Topp