6 måneder til julaften :)

Har nettopp kjøpt meg juleservise, så jeg er klar!! :p Ikke begynt på gaver enda, da...
 
Jeg og samboer ønsker oss Nordi Cab til den kommende babyen :) Ellers har tanken streifet meg at med termin i november bør jeg handle gaver tidlig i år (i fjor handlet jeg alle lille juleaften), men tror ikke det kommer til skje
 
Driver å broderer bånd som skal syes på håndklær og badehåndkle en vær til niser og nevøer, også noen bokmerker til de som liker å lese i familien.

Selv ønsker jeg mer energi når vi ellers har alt vi tenger.
 
Vi voksne felles samler på juleservice. Julemorgen.

Personlig ønsker meg meg noen strikkepinner og oppbevaring til dem og sikkert ei bok eller tre vet ikke hvilke akkurat.

Jeg vet ikke hva mannen ønsker seg og ungene har ikke laget liste helt enda men eldste har jo snart bursdag så jeg vet det går mye i lego [emoji5]

Yngstemor har ikke et bevisst forhold til ønsker enda. Jeg vet hun uten å vite det ønsket seg butikk-kasse så det fikk hun i går. Da fikk ungene bruke noe av feriepengene de fikk av svigers sånn rett før vi reiste hjem nemlig. De eldste valgte selv, hun på 2,5 fikk hjelp (de eldste fikk veiledning)

Så til jul er jeg blank, og det er ønskelig med lang ønskeliste for henne, hun fyller 3 år 25.12 så alle skal kjøpe 2 gaver.

Jeg har ikke begynt på noen enda. Men begynner så smått å tenke på jul og forberedelser og lister og sånn i august vanligvis. Mye eBay til kalenderene
 
Har begynt å lage liste over hva jeg skal kjøpe til hvem :) Listen pleier å være ferdig i september/oktober, og så handler jeg alt i løpet av november. Pakker inn gavene i desember (jeg elsker å dille med slike ting). Kan ikke forstå de som traver rundt på senteret uten liste, rett før jul...:eek: Men så er jeg en liste-freak, da:p
 
Har startet planleggingen til jul, eldste har kommet med ønske så må bare få laget gaven hennes, pappa ønsket seg jaktstøvler så han fikk noen han likte som var på tilbud (han må få de inn før jakta starter). Selv så har jeg faktisk litt ønsker i år: gavekort på klær, barnepass og flybilletter (så jeg kan besøke ei venninne 70 mil unna), fotografering av barna, raggsokker, nye tursko, ulltøy og en sekk full av energi. Kalenderen er under planlegging, kjøper bare ett par små ting som ett par nye pepperkakeformer og slikt da vi har aktivitetskalender.
 
Er godt i gang med å kjøpe og lage julegaver, kjøpte første julegaven på januarsalget. Hva jeg ønsker meg vet jeg ikke ennå, men et gavekort på et senter hadde vært fint, trenger nok noen nye klær etterhvert, eller er en ny strikkebok veklommen[emoji4]
 
Back
Topp