6 måneder til julaften :)

Hurra for snart jul :)
Ønskene mine er å bli frisk og bli gravid ;)

Jar kjøpt mange gaver allerede.
 
Begynt å tenke på hva eg skal kjøpe til folk. Stresser litt mtp termin i slutten av oktober
 
Begynt å tenke på hva eg skal kjøpe til folk. Stresser litt mtp termin i slutten av oktober
Anbefaler å få det unnagjort så langt det lar seg gjøre. Jeg stresset ikke i det hele tatt i fjor selv om jeg hadde termin 20 november å måtte gjøre mesteparten etter vesla var født. Det var ikke gøy å trave rundt med nyfødt som i tilegg hadde stille reflux på julegavehandel :(
 
Uff, så fort tiden går! Jeg er nesten ferdig med pakkekalenderne til ungene (mye ebay), men ikke begynt på julegavene :dead:
 
Jeg har kjøpt litt
 
Herlighet.. jul er ikke i tankene mine engang..
men sikkert ikke dumt å begynne å kjøpe litt nå og da. Mye sommersalg også nå
 
Hurra for snart jul :)
Ønskene mine er å bli frisk og bli gravid ;)

Jar kjøpt mange gaver allerede.
Krysser fingrene for deg! Tenkte faktisk på deg da jeg laget denne tråden, for jeg vet du elsker jula og begynner tidlig med gaver og planlegging :D
 
Tenkt på det en stund men selv med termin i slutten på november blir det vel i siste liten som alltid
 
Jeg ønsker meg jobb.
Og lita over hva folk skal få er i gang [emoji23][emoji85]
 
Har ikke begynt på julegavene, klarer ikke å tenke på det om sommeren :D Bruker å starte om høsten.
 
Jeg ønsker meg veldig en sybuste som kan justeres!
 
Koselig å tenke på at jeg har en halvt år gammel baby til jul. Det er en så søt alder :)

Akkurat nå ønsker jeg bare at fødselen skal starte snart. Føles for fjernt å tenke på jul nå
 
Anbefaler å få det unnagjort så langt det lar seg gjøre. Jeg stresset ikke i det hele tatt i fjor selv om jeg hadde termin 20 november å måtte gjøre mesteparten etter vesla var født. Det var ikke gøy å trave rundt med nyfødt som i tilegg hadde stille reflux på julegavehandel :(
Ja er derfor eg stresser litt [emoji23] tenkte å ta ein god del på nettet i år.
 
Akkurat kjøpt gubben vinterstøvler

Familiegave blir playstaison 4 ( under vurdering)

Gutta skal få det de trenger til vinteren i bhg
 
Back
Topp