Enda ingen menstruasjon 13mnd etter fødsel

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Hei!
Fødte barn nr 2 for 13 mnd siden. Bruker kun kondom og ingen hormonprevansjon, men har enda ikke fått første mensen etter fødsel.
Sist gikk det 8-9mnd.
Har jo hørt at det kan variere litt, men er det vanlig å gå så lenge da?

Flere som har fått tilbake mensen sent?
 
18 mnd, 20 mnd og "satte inn spiral etter 17 mnd og ikke sett noe til den enda (et år siden spiralen) er fasiten for mine tre
 
Jeg fikk den tilbake etter ca et år [emoji4] håper det tar like lang tid denne gangen [emoji85]
 
Snart 11 måneder etter fødsel her, og jeg har enda ikke sett noe til den. Det passer meg bra :D
 
Fikk vel første gang etter ca 12 mnd, men nå er det straks 2 år siden fødsel og den er fortsatt ikke stabil. Ammer enda (men nettopp kuttet natta) og bruker cerazette da :)
 
Venter ennå, jeg :p vil på en måte få den tilbake nå så jeg vet ting funherer :x
 
Venter ennå, jeg :p vil på en måte få den tilbake nå så jeg vet ting funherer :x

Venter enda jeg og. Jeg liker å ikke ha mensen, men siden eggløsning kommer før mensen så er jeg redd for å bli gravid selv om vi bruker kondom.
 
Venter enda jeg og. Jeg liker å ikke ha mensen, men siden eggløsning kommer før mensen så er jeg redd for å bli gravid selv om vi bruker kondom.
Ja, det er det jeg også "frykter" :p har allerede to tette. Frister ikke med et nytt svangerskap enda hehe
 
Ammer du? :) Jeg har fått tilbake når det har gått rundt ett år.
 
Ja, det er det jeg også "frykter" :p har allerede to tette. Frister ikke med et nytt svangerskap enda hehe

Vi skal jo ikke ha flere, og jeg vil uansett ikke ha to tette ^^
Det blir vel snart tenker jeg. Ammer døgnet rundt enda så det er vei ikke så rart at det ikke har blitt enda.
 
Fikk tilbake mensen nøyaktig 15 måneder etter fødsel.
 
Back
Topp