Hvor lang tid tok det før du følte at du fikk tilbake kroppen din etter fødsel?

Jeg var tilbake til startvekt med en gang etter fødsel sist, fordi jeg la veldig lite på meg i graviditeten (kvalm, ingen apetitt og halsbrann i 9 mnd...). Men puppene var blitt mye større. De var 75D før jeg ble gravid men gikk opp til 75H i den første graviditeten og nøyaktig den størrelsen har de forblitt nå i 4 år. Skal snart føde for andre gang.

Er 39 uker gravid i morgen og veier nå 5 kg mer enn da jeg ble gravid, så jeg regner med at også denne gangen vil kroppen raskt være som før igjen.

Kroppen min er i veldig dårlig form hele graviditeten både sist og spesielt denne gangen. Har vært sykemeldt siden uke 5, variert mellom 100% og 50%. Vært 100% sykemeldt de siste to mnd til jeg gikk ut i perm. I tillegg til at jeg blir veldig slapp blant annet pga. lavt blodtrykk har jeg også bekkenløsning i symfysen og kan knapt gå.

Gleder meg veldig til å få kroppen tilbake! De siste månedene er det lengste jeg har gått på en dag 1 km. Husker etter fødsel sist da jeg plutselig orket å gå flere km trilleturer uten å bli sliten. Var SÅ deilig :)
 
Snart 1 år siden fødsel, har en helt ny kropp!
Store tunge pupper, som er helt flate på kveldene. Har en rumpe som før hadde muskler og sto høyt, nå henger den langt ned og ser ut som den hadde passet i mormors bukser. Lårene hadde definerte muskler, nå er det definert flesk [emoji23] veier nøyaktig d samme, MEN ingen likheter! D blir vel bedre, men får ikke trent som før [emoji28] ikke lik hverken utenpå eller inni jeg, men aldri brydd meg mindre :)
 
Jeg følte at jeg fikk kroppen min tilbake med én gang. Eller det vil si at jeg både i svangerskapet, under fødselen og etter fødselen har vært i min kropp. Litt ulik, men alltid følt meg «hjemme» i kroppen min.

Samme her :)
Det betyr ikke at jeg liker kroppen min, men har aldri følt at den er noen andres. Jeg ammer enda, men kroppen er min like fullt :)
Og tykk har jeg vært alt for lenge, så vekta er jeg vant med ^^
 
Tenkte litt det samme . Har gått ned til samme vekt igjen, men likevel anderledes enn tidligere.
Ja kroppen føles og ser annerledes ut uansett hva jeg gjør. Men slik er det vell å få barn [emoji28]
 
Snart 1 år siden fødsel, la på meg nesten 30 kg. Har fortsatt 6 kg igjen før jeg er på startvekta mi. Ikke så lett når man er godis og sjokoladeavhengig [emoji23] var en del kg overvektig før jeg ble gravid også, så er noen kg til jeg er fornøyd med kroppen min. Men det kommer seg :)
 
veide mindre etter fødsel med begge to enn flør jeg ble gravid. Gikk ca 2 mnd før jeg hadde fått spist meg opp i vekt igjen og magen så nogenlunde normal ut. Fått litt bredere hofter, ks arr og litt ekstra hud på magen, men etter å ha gjennomført to tette svangersskap er jeg relativt fornøyd med kroppen min.
 
ca 5-6 mnd. Gikk ned i vekt fort men det strammet seg ikke før det :)
 
Har vel aldri fått tilbake kroppen etter fødsel.. [emoji23] er 9 år siden.. men helt greit [emoji4] nå gror nr 2 inni der.. kanskje jeg føler jeg får den tilbake da jeg vet dette er siste ? Og den er ite
 
Egentlig med en gang da jeg ikke la på meg noe under graviditeten, men jeg har gått opp masse etterpå... jeg har også mistet all magemuskler, men de er på vei tilbake!
 
2 år siden fødsel å frebeles 7 kilo fra vekten jeg hadde før fødsel. Har strekkmerker på mage,når og legger som nok alltid kommer til å være der. Men fornøyd med kroppen min og de siste kiloene skal vekk:)
 
14mnd... nå føler jeg kroppen er sånn nogenlunde tilbake der jeg var, bare at magen faktisk ser bedre ut enn den gjorde før jeg ble gravid selv om den har fått noen få striper. Fortsatt noen få kg igjen til trivselsvekta
 
Ikke enda isåfall :( gått i 2 år og ligger fortsatt på samme vekt som når jeg gikk høygravid:eek:
 
Med nr 1 tror jeg tok litt lang tid, bortimot 1 år.
Med nr 2 tror det gikk rundt 6 mnd følte at det var normalt igjen.
 
Back
Topp