Bukser!

millemari

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Selv om jeg bare er 4+4 er jeg så vanvittig oppblåst. De vanlige olabuksene kan jeg bare gjemme. Noen som har tips til gode bukser? Ser for meg noen sommerlige tøybukser med strikk i livet som er litt fine til jobb og slikt. Har en fra hm men rumpa henger nedpå lårene og er ikke noe særlig fin på.
 
Følger denne, 5+5 og i dag måtte jeg gå med knappen i buksa åpen!! Føler meg stor som en flodhest - er sykt oppblåst :confused:
 
Eg er også oppblåst [emoji31] Og frykter eg har lagt på meg nokon ekstra kilo i tillegg [emoji33]
 
Eg er også oppblåst [emoji31] Og frykter eg har lagt på meg nokon ekstra kilo i tillegg [emoji33]

Bare vann sier legen min om de ekstra kiloene som kommer på i starten, lurer på om han sier det for å være snill for de har liksom aldri forsvunnet igjen:rolleyes:
 
Bare vann sier legen min om de ekstra kiloene som kommer på i starten, lurer på om han sier det for å være snill for de har liksom aldri forsvunnet igjen:rolleyes:
Syntes å huske at det går seg litt til igjen før gravidmagen kommer.. men ikke godt med bukser som trykker på den ømme magen.. [emoji52]
 
Sykt oppblåst her også, og vet det bare blir verre noen uker nå, hjeelp! De har noen sommerlige og lette bukser med strikk i livet på Kappahl vet jeg. Jeg skal være forlover i et bryllup når jeg er 6 uker, blir flott med skikkelig synlig luft -mage...
 
Bare å signere på denne. Er på konferanse i USA denne uka, og sjekka jo ikke business-klærne før jeg dro, så nå er skjørtet så tight at det sklir oppover konstant, strømpebukse strammer på magen så jeg blir kvalm, og skjorta åpner seg halvveis opp over puppene, for der har det visst skjedd ting :p
 
Jeg har nettopp kjøpt Jenny tights fra Cubus og den er helt fantastisk på! Ser ut som en bukse og ikke tights, og er så stretchy og god :D
 
Har bestilt meg gravid tights på ebay allerede [emoji28] Er veldig fornøyd.
 
Har poptrash i alle varianter, men de strammer allerede;) Må sikkert opp i størrelse.. Eller kjøpe gravidbukse. Alle de vanlige strammer
 
I hvilke butikker får man kjøpt ONLY? Er det stretch'en som er bra, eller noe annet?

Du får kjøpt Poptrash i alle ONLY butikker. God stretch, holder seg godt og ei bukse som er behagelig, men likevel kul! Kan styles både casual og fint [emoji1376][emoji1376]
 
Back
Topp