Har dere bestemt dere for navn?

M

Moderator Kristin

Guest
Har dere bestemt dere for navn eller venter dere til babyen er født?
Og til dere som har bestemt dere, har dere fortalt det til noen andre, eller holder dere det hemmelig til babyen er født?
 
Vi har ikke helt bestemt oss, men har noen alternativ som vi nok kommer til å drøfte når tvillingene er født. :)
Vi har ikke sagt dem til noen :)
 
Ja, vi har bestemt oss.
Vi fortalte det første navnet til folk, men siden vi har ombestemt oss både én og to ganger venter vi med å si det til noen.
 
Vi har bestemt oss! Vi bruker navnet ofte i hverdagen. Veldig koseligt ❤️❤️
Det er ikkje en hemmelighet for venner og familie.
 
Vi har bestemt oss! Vi bruker navnet ofte i hverdagen. Veldig koseligt ❤️❤️
Det er ikkje en hemmelighet for venner og familie.

Samme her :)

Hadde faktisk guttenavn klart før eg vart gravid, så valget var enkelt når OUL viste tydelig utovertiss :p
 
Har ikke bestemt, og mannen er totalt avslappet i forhold til det. Mente alle forslagene mine var gode. Uansett ville vi ikke fortalt det til noen før etter fødsel.
 
Nei, står fortsatt mellom Henrik og Iver, jeg heller mot Henrik og mannen mot Iver [emoji85]
 
Har bestemt ene navnet men ikke 100% det andre.
 
Vi har bestemt, ble avgjort litt etter uke 13 ;) Det brukes i hverdagen her hjemme. Familien vet det, men litt tilfeldig hvem andre som vet. Svarer om folk spør.
 
har en liste med potensielle navn, men klarer ikke å velge! tipper han kommer ut før det blir bestemt :)
 
Vi har bestemt oss og det er ikke hemmelig. Kunne ikke forvente at storebror på 3 skulle klare å holde det hemmelig heller.

Forrige gang sa vi det ikke til noen før etter fødsel.
 
Nei, står fortsatt mellom Henrik og Iver, jeg heller mot Henrik og mannen mot Iver [emoji85]
Jeg vurderer også Iver, men om han er en sånn latsabb som det har virket som, så passer det kanskje ikke;)
 
Snakket veldig lite om navn. Syntes det er skikkelig vanskelig denne gangen! Finner ingen navn som vi begge liker godt. Som mannen sier «stakkers tredjemann» :p
 
Her var det Ella eller Sofia.,,, men liker ikke når alle heter det.

Femåringen har nå gått vekk fra Lille Tornerose, så litt enige er vi iallefall.
 
Ja, har vel egentlig det. Diskuterte det med mannen mens vi var på biltur. 6 åringen fikk med seg ene navnet å har annonsert det til omverden. Så da valgte vi det. Var også det eneste vi likte veldig godt begge to :)
 
Back
Topp