Hva var det første du gjorde da du kom hjem fra barsel etter fødsel?

Det første jeg gjorde var å lese meg opp på flasker og mme. Ammingen gikk ikke som det skulle, og sykehuset hjalp ikke til. Så dro hjem med en baby jeg ikke kunne mate, og visste ikke hvor mye mat han skulle ha, hvor ofte, hva slags flasker man burde bruke. Så det var tøft
 
Det første jeg gjorde var å lese meg opp på flasker og mme. Ammingen gikk ikke som det skulle, og sykehuset hjalp ikke til. Så dro hjem med en baby jeg ikke kunne mate, og visste ikke hvor mye mat han skulle ha, hvor ofte, hva slags flasker man burde bruke. Så det var tøft
Det tror jeg virkelig på. Er ikke bare å sette seg inn i MME laging ut av det blå [emoji53]
 
Det tror jeg virkelig på. Er ikke bare å sette seg inn i MME laging ut av det blå [emoji53]
Nei det var noe dritt :( og ble så sykt irritert over at sykehuset ikke hjalp meg med noen ting. Ammingen kunne sikkert gått bra om jeg fikk den hjelpen jeg trengte. Men har nå lært til ejg eventuelt får en baby til. Da skal jeg finne ordentlig ammehjelp :)
 
Nei det var noe dritt :( og ble så sykt irritert over at sykehuset ikke hjalp meg med noen ting. Ammingen kunne sikkert godt bra om jeg fikk den hjelpen jeg trengte. Men har nå lært til ejg eventuelt får en baby til. Da skal jeg finne ordentlig ammehjelp :)
Høres bra ut!
Jeg hadde/har mme barn selv, og det er myyye informasjon å svelge.
Jeg fekk heldigvis forbredt meg før fødsel. Men ting ordnet seg egentlig ikke før jeg fant ut at noe het babybrezza [emoji23]
 
La lillemor til å sove, og gikk å tok en lang dusj :) når jeg var ferdig kom familien på besøk tanter, søskenbarn og tremenninger :hilarious:
 
Ordna med hunder, ammet og la baby til å sove og overlot ansvaret til pappaen. Så sov jeg selv, i nesten tre deilige sammenhengende timer. Hadde sovet utrolig dårlig på barsel så var rimelig skeiv i trynet da vi kom hjem. Så deilig å sove i egen seng!
 
Bare slappet av og koset meg så mye som mulig! :D
 
Gikk på apoteket og handlet ting til sårstell hadde ks
 
Satt 10 min i sofaen før eg fant ut at det var på tide med en dusj [emoji28]
 
Satte den nyfødte ned i vippestolen, satte meg i sofaen sammen med samboer og begynte å le. Vi tenkte bare «hva nå?» Vi var helt clueless.

:laughing025
 
Førstemann: husker ikke helt. Dro vel hjem og mannen lagde deilig middag til oss.

Andremann: dro til macdonalds før vi dro hjem med storebror og spiste mat når vi kom hjem og slappet av på sofaen etter førstemann hadde lagt seg før hun våknet og skulle amme igjen.
 
Fikk mye vann på slutten, svetta som en gris etterpå spesielt fra elefantføttene. Så siden babyen sov i bilstolen gikk jeg rett opp på badet. Mannen kom å vasket og masserte føttene mine :Heartred

Etterpå ammet og sovnet jeg på sofaen mens mannen lagde mat til oss.
 
Hentet hunden hos naboen og lot henne hilse på babyen og så gikk vi rett og hentet vognen og gikk trilletur i finværet.
 
Back
Topp