***skravletråden for JUNI***

Vi feira dagen litt i går etter barna la seg med noe mat de ikke liker og film. Endte med jeg spiste meg altfor mett og ødela meg selv på den måten da [emoji23] La meg før kl 22 da og sovna. Ikke verdt. Men våkna kl 02 av mannen som hadde snudd seg mot meg og snorka som en helt.

På det tidspunktet dro jeg dyna ned.

Og opp igjen i 0540 tiden når han gikk på jobb [emoji23] Hodet dundrer fælt. Så medisin er inntatt og tenker å prøve senga litt til når unga går på skole da [emoji4]
 
God morgen
Jobb wn liten stund, før tannlegetime og så jobb igjen.
Håper egentlig jeg sovner i stolen i dag.
 
Det er relativt hektisk her også. Men det går rundt. Altså fordi jeg har strøket en del fotball fra kalenderen og dessverre også avslutninga på speidern

Da hjelper det jo litt[emoji2]
Har han sluttet på fotball?
 
Orker ikke stå opp. Skal egentlig lese til eksamen, men skal til JM kl 10, så ligger bare her.
Dårlig natt. Vondt i magen og ribbeina, og sambo snorka. Zzzzz
 
Bahh... Våknet av lillemor. Begynte å tenke før hun sovnet. Vet det var dumt. Fisket frem mobilen. Veldig dumt. Veldig. Drøyt to timer senere er det morgen. Jeg har prøvd å sovne igjen. Gikk ikke. Halvtime før alarmen ga jeg opp. Nå er det straks morgen.

Gjett hvem som kommer til å være trøtt i kveld...

Høres vondt ut! Håper dagen går bra uten store utfordringer :)
 
Orker ikke stå opp. Skal egentlig lese til eksamen, men skal til JM kl 10, så ligger bare her.
Dårlig natt. Vondt i magen og ribbeina, og sambo snorka. Zzzzz

Hvor langt er du på vei nå? Du går gravid med tvillinger, ikke sant?
 
Vi feira dagen litt i går etter barna la seg med noe mat de ikke liker og film. Endte med jeg spiste meg altfor mett og ødela meg selv på den måten da [emoji23] La meg før kl 22 da og sovna. Ikke verdt. Men våkna kl 02 av mannen som hadde snudd seg mot meg og snorka som en helt.

På det tidspunktet dro jeg dyna ned.

Og opp igjen i 0540 tiden når han gikk på jobb [emoji23] Hodet dundrer fælt. Så medisin er inntatt og tenker å prøve senga litt til når unga går på skole da [emoji4]

Kjipt :(
Merker du noen bedring enda?
 
Jeg sto opp med ungene i dag. Ikke greit for noen av oss, for jeg er skikkelig morgengretten!
 
Back
Topp