***skravletråden for JUNI***

Siste dag som svømmeinstruktør ! Juhu! Så får vi se om ungen min består i dag da. Jeg tror gjerne hu gjør det da. Hu klarte helt fin både stupe, crawle og snu seg rundr for å puste under crawlinga. Men alltid stas på disse testene. Og det er heldigvis ikke opp til meg dette. Jeg er bare hjelpeinstruktør.

Men skal bli godt å være ferdig og vite at fra høsten har minste kun ett kurs og jeg skal bare følge hu da. [emoji111]

Glad for å være ferdig?[emoji28]
 
Minstemor besto svømmekurset selunge. Så da blir det opp til sel til høsten da [emoji111] Stolt unge og stolt mor.

Liker svømmetrenern. Opp med høytalern og starwars temasang, mens han delte ut medaljene og gratulerte hver enkelt av de [emoji1] Kjempestas.

Gratulerer til minstemor[emoji1]
 
På posten etter jobb, så måtte jeg visst vaske klær.
Kroppen min er helt udugelig for tiden, hadde dwt ikke vært for at jeg kun har to mnd ighen på jobb så hadde jeg nok spurt legen om sykemelding

Ikke mer jobb etter august?[emoji20]
God bedring![emoji173]️
 
Stallen er tømt. Hestene er sjekke. Modern kom hjem. Men hun hadde lagt seg. Så da var det ikke mer å gjøre. Og sviger er sur på meg [emoji14]

Perfekt på lande i sofaen. Men er bare fotball på alle skjermene i kveld.
 
Er ikke som når vi var små gitt. Da hadde vi ett kurs og lærte og svømme i det ene kurset.

Nå skal man på hval - skillpadde - pingvin - selunge - sel - usikker hva de andre evnt heter. Eldste går på ungdomsgruppe hu så.

Det går i vanntilvenning - ligge i pil og flyte - bruke bein og flyte i pil - nå var det endelig stupe og crawle. Så nå fikk de bruke hele kroppen da. [emoji1] Sel regner jeg med de går mer inn i svømmeteknikker gjerne og slikt noe. Må visst lese meg litt opp. Gikk jo på svømmeinstruktørkurs, men det var for opp til selunge det. [emoji849][emoji23]
Ja det var litt anderledes enn da vi var små :hilarious: Godt vi har google:happy:
 
Nå gjenstår det bare å holde planen min. Sjekke bv, og deretter hoppe i seng.

Har bestilt i fra Lindas Dekor. Har bestilt derifra før, og var så fornøyd[emoji1360]
Hopp i seng frøken og få deg en god natts søvn(så godt det lar seg gjøre)

Da skal jeg ta en titt;) takk
 
Back
Topp