IKM uke 23

Tr her. Begynte å spotte 12 dpo, er 14 dpo nå. Er ihvertfall glad for at spottingen ikke begynte 9-10 dpo denne gangen[emoji3]Gratulerer igjen til dere med posetiv test[emoji173]️ Lykke til neste pp dere andre[emoji8]
 
[emoji173]Vi som har IKM mellom 4. og 10. Juni 2018[emoji173]

Nick - PP - B? - EL - IKM

Mandag 04.06

Tirsdag 05.06

Onsdag 06.06

Torsdag 07.06

Fredag 08.06
:love2Håpefulle2018 - pp3 etter MA - b1 - el 24.05
:love2Heffa89 - pp1 . EL 25.05

Lørdag 09.06
:love2Fjellgeita92 - b1 - pp13 - el 26.05
:love2SloppyJane - pp siden aug2016 - b3 - el ca 25

Søndag 10.06
:love2Mikaela89 - PP1 - B1 - EL 26.05
:love2LilleMy87 - PP13 - B1 - EL 27/5

Usikker på IKM:

Gravid
emoji813.png

reyni - pp1 - b1
Katzilla87 - pp6
Sullla - pp1
Spinnelill - pp1
Litjlointa - pp 2
Håpefull prøver Pp2 (etter mola)
Hønepøne - pp14
Halu - pp?
Bluebell82 - PP6
Hemmeligefrue - pp2

Usikker :bored:
Spiritanimal - PP4
Dizzy - PP5

Tr:cwm21
Terri91
Annand2 - PP13
Xiddigaha - PP 1 etter SA
Blåveis96 - pp2
Adoria - pp6
Kalaya00 - pp7
FrøkenFryd81 - pp1 etter sa
Fjernkontroll - pp8
Gullfu♡ - PP16
Daydream - pp8
Hepe-pp10(?)

Tantebesøket kom i dag, litt på forskudd.
 
IMG_20180608_062921.jpg

Bilde tatt innen 1-2 min
IMG_20180608_063026.jpg

IMG_20180608_063040.jpg

Tatt innen 5 min men redigert..

Noen som ser NOE? [emoji120][emoji120] 14 dpo
 
IMG_0512.JPG


Burde jeg ikke snart se en økning på testene? [emoji848] Clearblue tok jeg torsdag, strimmel og øverste babyplan i går, nederste i dag [emoji18] ikm i morgen.
 
Takk [emoji173]️ håper jeg også! Ligget i sengen i hele dag og vært lei meg :( før jeg dro på trening nå istad og fikk ut litt frustrasjon!

Så bra du greier å komme deg ut litt også da og få tankene på noe annrt, det krever styrke bare det :)
Håper ikke helgen er helt ødelagt for deg ❤️

Har dere vært prøvere lenge?
 
Så bra du greier å komme deg ut litt også da og få tankene på noe annrt, det krever styrke bare det :)
Håper ikke helgen er helt ødelagt for deg [emoji173]️

Har dere vært prøvere lenge?
Ja det gjør det :)
Sluttet på pillen i april 2017 så har holdt på en stund.. Hadde liksom en god feeling denne perioden da syklusen min har begynt å bli stabil igjen og jeg fikk utslag på el tester og bekreftet el med blodprøver og vi hadde samleie før el, på el dagen og dagen etter så hadde lagt inn god med aksjer og enda så gikk det ikke [emoji24] håper å få begynt på letrozol til uken.. Gynekologen min dro plutselig bort og blir borte over en uke og vi hadde en avtale.. Så ble skikkelig frustrert av det igår også.. Så jeg måtte kontakte privat gynekolog.. For 18 juni når hun er tilbake er det for sent å starte på en kur, da må jeg vente enda en syklus (slik jeg gjorde nå)...
Helgen ble faktisk veldig ødelagt men sånn er det jo bare.. [emoji173]️
 
Ja det gjør det :)
Sluttet på pillen i april 2017 så har holdt på en stund.. Hadde liksom en god feeling denne perioden da syklusen min har begynt å bli stabil igjen og jeg fikk utslag på el tester og bekreftet el med blodprøver og vi hadde samleie før el, på el dagen og dagen etter så hadde lagt inn god med aksjer og enda så gikk det ikke [emoji24] håper å få begynt på letrozol til uken.. Gynekologen min dro plutselig bort og blir borte over en uke og vi hadde en avtale.. Så ble skikkelig frustrert av det igår også.. Så jeg måtte kontakte privat gynekolog.. For 18 juni når hun er tilbake er det for sent å starte på en kur, da må jeg vente enda en syklus (slik jeg gjorde nå)...
Helgen ble faktisk veldig ødelagt men sånn er det jo bare.. [emoji173]️

Ahh.. for er styr da :( dumt de ikke greier å sette inn andre gynekologer da når de plutselig blir syk eller tar ferie? Med mindre du kun ønsker den ene da.

Nei, det er noe med denne prøvingen. Har også holdt på siden april 17, var morsomt og spennende i starten men nå i det siste endte det bare opp med å bli frustrerende og trist når det ikke går:/
 
Ahh.. for er styr da :( dumt de ikke greier å sette inn andre gynekologer da når de plutselig blir syk eller tar ferie? Med mindre du kun ønsker den ene da.

Nei, det er noe med denne prøvingen. Har også holdt på siden april 17, var morsomt og spennende i starten men nå i det siste endte det bare opp med å bli frustrerende og trist når det ikke går:/
Jeg ringte dit på torsdag og fikk beskjed at hun skulle ringe meg tilbake også ringte jeg på fredag i tilfelle jeg skulle inn å ta noen blodprøver.. Og da var det lagt inn beskjed at jeg kunne hente den kuren 18 juni.. Hva faen.. Hvorfor kunne hun ikke ringt meg så jeg kunne forklart problemstillingen?! Jeg har mensen nå så jeg må ha den kuren til uka.. Ikke uka etter.. Og jeg fikk ikke tatt blodprøver når hun ikke var der og ikke hente ut kuren for den var det hende som drev med... Gash blir så oppgitt.

Ja det er veldig frustrerende :( håper det klaffer for deg snart da [emoji173]️[emoji120]
 
Jeg ringte dit på torsdag og fikk beskjed at hun skulle ringe meg tilbake også ringte jeg på fredag i tilfelle jeg skulle inn å ta noen blodprøver.. Og da var det lagt inn beskjed at jeg kunne hente den kuren 18 juni.. Hva faen.. Hvorfor kunne hun ikke ringt meg så jeg kunne forklart problemstillingen?! Jeg har mensen nå så jeg må ha den kuren til uka.. Ikke uka etter.. Og jeg fikk ikke tatt blodprøver når hun ikke var der og ikke hente ut kuren for den var det hende som drev med... Gash blir så oppgitt.

Ja det er veldig frustrerende :( håper det klaffer for deg snart da [emoji173]️[emoji120]

Skjønner det var frustrerende! Skjønner man «bare» er en pasient for dem, men for oss betyr det de foretar seg sååå mye i en slik situasjon.
Blir bare stående på vent dere da eller? Eller må vente til neste EL? Det var litt dårlig av dem syns jeg ja:(

Det har klaffet for oss faktisk, ikm idag og ingen tante rød:) *bank i bordet*, men er aldeles ikke trygg nei før om lenge.... hadde SA i uke 6 i januar. Så håper den holder seg fast denne gangen!
 
Skjønner det var frustrerende! Skjønner man «bare» er en pasient for dem, men for oss betyr det de foretar seg sååå mye i en slik situasjon.
Blir bare stående på vent dere da eller? Eller må vente til neste EL? Det var litt dårlig av dem syns jeg ja:(

Det har klaffet for oss faktisk, ikm idag og ingen tante rød:) *bank i bordet*, men er aldeles ikke trygg nei før om lenge.... hadde SA i uke 6 i januar. Så håper den holder seg fast denne gangen!
Ja veldig :( skal bli ringt opp av en privat gynekolog til uka [emoji120]
Ja veldig dårlig gjort.. Ja det er DE som kan hjelpe oss og hun visste hvor sårbar jeg er om dagen og hvor mye jeg trengte henne.. Åh så moro! Gratulerer [emoji173]️ uff ja, håper det går bra de nne gangen [emoji120]
 
Back
Topp