Drikke i barnebursdag

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Hva serverer dere av drikke i barnebursdag med 2 og 3 åringer samt besteforeldre og foreldre til barna?

Er brus dumt å kjøpe inn?
 
Saft og vann til barna, brus til de voksne. :)

Vi skal ha første barnebursdag nå til helgen, storebror blir 4 år. Vi kommer da til å servere ulik saft og vann. Brus får ikke mine, så dette serverer vi ikke. ☺️
 
Last edited:
Morsmelk? :p synes det er alt for tidlig å feire bursdag med 2-åringer! :p

Men saft i så fall.. eller vann, spør foreldrene -ikke alle gir sånt til små barn :)
 
Vi hadde capri sonne, saft og brus til barna som alternativer nå i helga.
Og brus, vann og faris til de voksne.
 
Morsmelk? :p synes det er alt for tidlig å feire bursdag med 2-åringer! :p

Men saft i så fall.. eller vann, spør foreldrene -ikke alle gir sånt til små barn :)

Det er bare tre vennepar med barn som kommer, så ingen barnebursdag sånn sett ;)
 
Hadde kaffe og farris til de voksne og saft til barna :)
 
Hadde kaffe og farris til de voksne og saft til barna :)

Min mor er avhengig av Pepsi Max, og det er noe mitt barn ikke får, men selvfølgelig vil ha [emoji19] Lurer derfor på å ikke kjøpe brus i det hele tatt, men frykter da at hun kjøper selv [emoji28]
 
Min mor er avhengig av Pepsi Max, og det er noe mitt barn ikke får, men selvfølgelig vil ha [emoji19] Lurer derfor på å ikke kjøpe brus i det hele tatt, men frykter da at hun kjøper selv [emoji28]
Ikke lett det der... kan hun få Pepsi Max i kaffekopp? :p Mannen drikker brus av kaffekopp slik at lille her ikke skal mase om å få smake o_O
 
Ikke lett det der... kan hun få Pepsi Max i kaffekopp? :p Mannen drikker brus av kaffekopp slik at lille her ikke skal mase om å få smake o_O

Den har min toåring skjønt [emoji23]
Men håpet er jo at han er så opptatt med andre ting at han ikke legger merke til det [emoji85]
 
Min mor er avhengig av Pepsi Max, og det er noe mitt barn ikke får, men selvfølgelig vil ha [emoji19] Lurer derfor på å ikke kjøpe brus i det hele tatt, men frykter da at hun kjøper selv [emoji28]
Burde klare å holde seg vekke fra det noen timer for en bursdag. Man drikker det som serveres (server vann i tillegg)

Eldste likte ikke brus før han var flere år gammel så ble både brus og saft i bursdagene.
 
Den har min toåring skjønt [emoji23]
Men håpet er jo at han er så opptatt med andre ting at han ikke legger merke til det [emoji85]
Haha, vår er heldigvis ikke helt der ennå, håper det er en stund til og :nailbiting:
 
Saft og vann tenker jeg er er flott til barna [emoji4]
 
Back
Topp