Cravings

LyckligaLiten

Glad i forumet
August 2018
MayDay2021
Jeg har oppfatning av at de fleste opplever cravings på forskjellig mat i begynnelsen av svangerskapet. Men jeg har egentlig hatt cravings på noe hele tiden, det har bare blitt byttet ut hva jeg har lyst på.

De siste ukene har jeg hatt dilla på kjøleskapskald melkesjokolade. Det spises minst 3 ruter hver dag (takk og lov for at jeg ikke har sv.sk.diabetes:angelic:).

Min andre greie er at jeg ELSKER kjellerlukt/parkeringskjellerlukt. Altså, jeg kunne sittet i flere timer og bare luktet:hilarious:

Har dere noen cravings/rariteter for tiden?
 
Jordbær :Heartred
 
Generelt søtt! [emoji85]
 
Parkeringshus!! Finnes det flere som elsker den lukten?? Min absolutte favoritt [emoji173]️[emoji173]️
 
ELSKER lukten, kunne teltet i et parkeringshus/kjeller for tiden :hilarious:

Jeg liker den lukten til vanlig også, men i svangerskapet var det helt villt!! Kvalm som fy av det meste, men en deilig underjordisk parkering kunne jeg definitivt flyttet inn i [emoji1303]
 
ELSKER lukten, kunne teltet i et parkeringshus/kjeller for tiden :hilarious:

Hahahaha, eg óg!!! :joyful: Gir ein absurd tilfredsstillelse å ta nokon skikkelige sniff med god, tørr kjellarlukt. Bestefar har ein gammal potetkjellar som er omgjort til vertøykjellar, my oh my :p Har, som Krølle, alltid likt det, men som gravid blir det meir som ein besettelse. Tar av sånn rundt veke 30.

Har også lyst å ete sand :rolleyes: Kan, som eit substitutt, stå lenge å gnure bare bein ned i litt grov sand/grus. Mmmmm ( :bag: )
 
Hahahaha, eg óg!!! :joyful: Gir ein absurd tilfredsstillelse å ta nokon skikkelige sniff med god, tørr kjellarlukt. Bestefar har ein gammal potetkjellar som er omgjort til vertøykjellar, my oh my :p Har, som Krølle, alltid likt det, men som gravid blir det meir som ein besettelse. Tar av sånn rundt veke 30.

Har også lyst å ete sand :rolleyes: Kan, som eit substitutt, stå lenge å gnure bare bein ned i litt grov sand/grus. Mmmmm ( :bag: )

Den potetkjelleren høres jo himmelsk ut:woot:
Ja jeg har selv alltid likt den lukten, og av bensin osv, men nå er det på et helt annet nivå. Har holdt meg unna bensinkanna da:hilarious:

Har hørt om cravings på sand, gråstein o.l. ja, utrolig snedig! Men bra du får stilt akkurat den lysten ved å stå i den, og ikke spise den:D
 
Jeg elsker lukten av klor og våte sponplater :) i mitt første svangerskap så hadde jeg sponplate jeg fuktet hele tiden, og lurte meg til å lukte på klor.
Har hatt lite cravings denne gangen, men de luktene er altså fortsatt veldig gode ❤❤❤
 
Jeg elsker lukten av klor og våte sponplater :) i mitt første svangerskap så hadde jeg sponplate jeg fuktet hele tiden, og lurte meg til å lukte på klor.
Har hatt lite cravings denne gangen, men de luktene er altså fortsatt veldig gode ❤❤❤

Våte sponplater har jeg ikke hørt om før, så mye rart vi liker altså! :woot: Skulle ønske det gikk an å putte kjellerlukt på glass så jeg bare kunne sittet i sofaen og nyte:D
 
Jeg føler egentlig ikke jeg har cravet noe jeg tenker er svangerskapsrelatert denne gangen. Jeg har alltid periodevise "diller"; i tre måneder kan jeg bare spise trønderfår på brødskiva eller jeg spiser kyllingburger til middag (når på lavkarbo). Men det er jo ikke godt å si. Jeg var helt crazy etter mango en periode, og fullkons møllehjulsrundstykker med bogskinke på. Nå har moreller blitt en greie, en dyr greie ...

Det sagt - bensin lukter veldig godt (det er en sånn lukt jeg alltid har likt)
 
Møllehjul [emoji173]️[emoji173]️ min dille nå i barseltiden [emoji6]
 
Vi er heldige sånn sett med å være gravide på våren/sommeren- mange gode frukter å få dilla på. Heldigvis en sunn craving (selv om jeg kanskje putter i meg litt vel mye til tider:angelic:).

Bensin derimot er det jo litt trist at er så helseskadelig, kunne godt tenkt meg å luktet på det dagen lang. Eller en sprittusj.

Det begynner å gå opp for meg i tråden her at jeg tydeligvis har mange cravings:rolleyes:
 
Back
Topp