⭐️ Graviditetstestene våre Juni 2018 ⭐️

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Ny måned og nye muligheter ❤️
Her kan vi legge inn bilder av graviditetstestene våre. Frem med streksynet :)

Skriv gjerne f.eks hvor mange dpo, dager over ikm eller hvilke tester du testet med når du legger ut bilde.

90d66af1-dda1-4448-9a48-7542bff1f37d-jpeg.255930
a717aafe-0873-4449-9e8e-84f814d20112-jpeg.255931



❤️ Katzilla87
❤️ Sullla
❤️ reyni
❤️ Spinnelill
❤️ marley
❤️ Hemmeligefrue
❤️ Mini Marihøna
❤️ rosedama
❤️ prøver
❤️ Ønskefrue
❤️ Isla 83
❤️ Bruker585mar
❤️ EllaDuracella
❤️ Mbra
❤️ Strella
❤️ #MamaBear
❤️ lillefrokentrille
❤️ ArcticMist
❤️ Førstegangsprøver<3
❤️ MissObsessed
❤️ RABLE89
❤️ BlomsterEjlis
❤️
❤️
❤️
❤️
 
Last edited:
Øverste testen tatt i dag 10 dpo, ser skygger. Vanskelig å få med på bilde. Er make sure kjent for skygge?
IMG_0022.JPG
 
Last edited:
Lverste testen tatt i dag 19 dpo, ser skygger. Vanskelig å få med på bilde. Er make sure kjent for skygge? Vis vedlegget 260640
Har hørt at de gir skygger før skyggen blir rosa [emoji4] der ser jeg på begge, her må det være noe på gang [emoji4]
Mensmurringer kan du også ha som gravid [emoji4]
 
Har hørt at de gir skygger før skyggen blir rosa [emoji4] der ser jeg på begge, her må det være noe på gang [emoji4]
Mensmurringer kan du også ha som gravid [emoji4]

Har pleid å få sterkere strek 10 dpo, men dette er jo ikke tidlig test. Jeg er helt ekstremt hormonell nå, venter som sagt bare på den mensen[emoji35]
 
Har pleid å få sterkere strek 10 dpo, men dette er jo ikke tidlig test. Jeg er helt ekstremt hormonell nå, venter som sagt bare på den mensen[emoji35]
Jeg håper det hormonelle humøret er grunnen til skygge streker på [emoji4] kansje prøve å kjøpe en tidlig test og prøve den?
 
Jeg håper det hormonelle humøret er grunnen til skygge streker på [emoji4] kansje prøve å kjøpe en tidlig test og prøve den?

[emoji5] Det hadde vært veldig koselig om dette hadde endt opp med en liten februar skatt[emoji7] men jeg er klok av skade. Nærmer seg 1 år siden jeg ble gravid med tredjemann og har vært 18 uker gravid siden juli 17. Så her kommer det uansett ikke jubles.
 
Jeg håper det hormonelle humøret er grunnen til skygge streker på [emoji4] kansje prøve å kjøpe en tidlig test og prøve den?

Ja lurer litt på om jeg skal kjøpe en tidlig test. Men har brukt så mye penger på tester det siste året at jeg blir helt skamfull [emoji5]
 
Noen som vet hva følsomheten til strimmel babyplantestene fra billige-tester.no er? de har vel noen det står "early pregnancy test" på også, men de jeg har står det ikke "early" på. Har så lyst til å begynne å teste, men aner meg at 8-9 dpo kanskje er litt i tidligste laget...
 
Noen som vet hva følsomheten til strimmel babyplantestene fra billige-tester.no er? de har vel noen det står "early pregnancy test" på også, men de jeg har står det ikke "early" på. Har så lyst til å begynne å teste, men aner meg at 8-9 dpo kanskje er litt i tidligste laget...

De som er merket med early er 10 mlu. De er rosa. De hvite med rosa skrift er 25 mlu.
 
Noen som vet hva følsomheten til strimmel babyplantestene fra billige-tester.no er? de har vel noen det står "early pregnancy test" på også, men de jeg har står det ikke "early" på. Har så lyst til å begynne å teste, men aner meg at 8-9 dpo kanskje er litt i tidligste laget...
Early har 10 og de andre er 25
 
De som er merket med early er 10 mlu. De er rosa. De hvite med rosa skrift er 25 mlu.
Hvor tidlig kan man teste med 25 da? Må man vente helt til IKM?
 
Se der ja [emoji173]dette er nok gullegget [emoji4]

Det er jo en relativt stor sjanse for at dette er en kjemisk da. På grunn av alder er det en økt risiko for det. Men jeg skal forsøke å tenke positivt. Men når man har med seg de vonde opplevelsene og de er så friskt i minne, er det helt klart en utfordring å tenke positivt.
 
Back
Topp