30 årsgave til samboer, hjelp!

Grønn_te88

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Min samboer blir 30 i september, og har lyst til å finne på noe spesielt for han i den anledning. Hadde vært fint om det var noe vi kunne gjort sammen, men har termin i november så da begrenser det seg jo litt i tiden fremover. Kunne også tenke meg å gitt han en spesiell opplevelse, så noen som hadde gitt tur i jagerfly men det er jo en veldig kostbar affære men hadde vært en gøy gave!

Ellers så har han ingen spesielle interesser foruten hobbyfiske og båt, men det gjør han ofte når vi er på hytta så vet ikke hva gave jeg skulle gitt i den forbindelse. Han liker øl, men ikke interessert i spesielle typer o.l har tatt han med på ølsmaking i andre anledninger.

Håper noen kan hjelpe og har noen forslag [emoji2] hva har dere gitt i 30 årsgave til kjæresten?
 
Mannen fikk tur til Nürburgring (en verdenskjent formel-1 bane i Tyskland). Der hadde jeg ordnet med overnatting, leie av bil på bane etc. Han ble SÅ glad! :)
 
vi dro på spa hotel med alt inklusive, og dette var ca en mnd før bryllup... også hadde vi behandling i sammen, er noen behandlinger som også høygravide kan delta på...

Dersom det er deres første barn hadde jeg spandert en natt eller to på hotell, med lang og god frokost, late dager og bare kjæreste tid.... slik er ikke alltid like lett når det er enda en i familien...

blir ikke noe konkret ting til senere men et minne i minneboken som også er viktig:)
 
Kul gave men hadde jeg gitt det så hadde han faktisk avsluttet forholdet tror jeg, iallefall ikke tatt tatoveringen;)
Ikke for alle nei. Er hver sin stil det. Vi foretrekker slikt da [emoji13] Nå er min tatovert hele rygg og ermer og ønsker bryst og bein også med tiden. Nok av gaver å velge fra når 40årsdagen nærmer seg for han [emoji56][emoji23]

Jeg fikk det samme av han da til min.
 
Ikke for alle nei. Er hver sin stil det. Vi foretrekker slikt da [emoji13] Nå er min tatovert hele rygg og ermer og ønsker bryst og bein også med tiden. Nok av gaver å velge fra når 40årsdagen nærmer seg for han [emoji56][emoji23]

Jeg fikk det samme av han da til min.

Kjenner nesten jeg er misunnelig da har du sikret mange store gaver fremover... må si det er jammen meg vanskelig å komme på noe smart hver gang når han ikke har de store hobbyene han samler på osv...

men jammen meg jeg hadde ikke våget å latt noen stikke mange nåler gang på gang i meg for å få et motiv, der er jeg for pysete... men synes det er stilig på andre da:)
 
vi dro på spa hotel med alt inklusive, og dette var ca en mnd før bryllup... også hadde vi behandling i sammen, er noen behandlinger som også høygravide kan delta på...

Dersom det er deres første barn hadde jeg spandert en natt eller to på hotell, med lang og god frokost, late dager og bare kjæreste tid.... slik er ikke alltid like lett når det er enda en i familien...

blir ikke noe konkret ting til senere men et minne i minneboken som også er viktig:)

Ja er vårt første barn, så ser jo for meg å gi noe minnerikt før familielivet begynner :) hørtes veldig deilig ut med late dager og kjærestetid! Det trenger jo ikke være så langt unna heller! Han er ikke glad i spa og massasje i det hele tatt, men kanskje jeg finner et sted som er vakkert som han vil nyte likevel?
 
Vanskelig å finne på gaver til menn syns jeg[emoji28] det eneste jeg får til svar av gubben når jeg spør hva han ønsker seg til jul og bursdag er biff og blowjob[emoji23]

Men en helgetur for to med god mat og noen utflukter han kunne syns var kjekt kanskje ?
 
Min fikk peltor hodetelefoner med Bluetooth i 30 årsgave, han er bonde og hadde ønska det lenge [emoji4]
 
Vanskelig å finne på gaver til menn syns jeg[emoji28] det eneste jeg får til svar av gubben når jeg spør hva han ønsker seg til jul og bursdag er biff og blowjob[emoji23]

Men en helgetur for to med god mat og noen utflukter han kunne syns var kjekt kanskje ?

Ja synes det er ufattelig vanskelig, spesielt når han ikke har noen åpenbare interesser! Og litt ekstra press med tanke på at det er en rund dag og gaven gjerne skal være litt ekstra spesiell [emoji4] vi har egentlig vært ganske ofte på helgeturer sammen rundt i Europa, så vet han liker det men er somregel på mitt initiativ så vet ikke om han ELSKER det sånn som jeg gjør [emoji1]
 
Kjenner nesten jeg er misunnelig da har du sikret mange store gaver fremover... må si det er jammen meg vanskelig å komme på noe smart hver gang når han ikke har de store hobbyene han samler på osv...

men jammen meg jeg hadde ikke våget å latt noen stikke mange nåler gang på gang i meg for å få et motiv, der er jeg for pysete... men synes det er stilig på andre da:)
Stemmer, noe med det. Jeg liker følelsen selv da. Og ikke syns jeg det er vondt heller. Ellers liker min Harley Davidsson da. Så klær fra de er også slager. Og de er liksom overprisa bare fordi det er Harley [emoji111] Han kjører Harley da
 
Oi så tøft! Han er ikke interessert i biler og sånn, men han er da mann så kanskje det hadde vært gøy å få kjøre superfort! Var det dyrt?

Kom vel på rundt 15.000,-
 
Ja er vårt første barn, så ser jo for meg å gi noe minnerikt før familielivet begynner :) hørtes veldig deilig ut med late dager og kjærestetid! Det trenger jo ikke være så langt unna heller! Han er ikke glad i spa og massasje i det hele tatt, men kanskje jeg finner et sted som er vakkert som han vil nyte likevel?

Trenger ikke å være spa inkl hvis han ikke trives med det men late kose dager er fint... vi dro ikke langt og tenker når det er slutten av et svangerskap kan det være godt å ikke dra langt og stresse men komme seg litt bort... ta med en god film til å se på i sengen, gå mindre turer i nærheten trenger ikke å være stort for å bli noe annerledes
 
Hva er det han liker å gjøre a? :)

Kan du sponse en guttekveld på han?
 
Hva er det han liker å gjøre a? :)

Kan du sponse en guttekveld på han?

Han liker å fiske og være på hyttetur, liker å bygge og snekre og være handyman, liker å drikke øl og slappe av. Liker å være ute i naturen.. litt vanskelig siden han ikke har så åpenbare sterke interesser som kan gjøres om til en gave :p guttekveld kunne jeg ha sponset, men han går egentlig ut når han føler for det så blir liksom ikke stort nok til å være 30 årsgave [emoji4]
 
Trenger ikke å være spa inkl hvis han ikke trives med det men late kose dager er fint... vi dro ikke langt og tenker når det er slutten av et svangerskap kan det være godt å ikke dra langt og stresse men komme seg litt bort... ta med en god film til å se på i sengen, gå mindre turer i nærheten trenger ikke å være stort for å bli noe annerledes

Ja det høres jo ganske fantastisk ut å bare chille et helt annet sted med fine omgivelser [emoji7] skal sjekke det opp og se om det finnes noen fine hoteller i fylket [emoji4] Takk for tips! [emoji4][emoji108]
 
Han liker å fiske og være på hyttetur, liker å bygge og snekre og være handyman, liker å drikke øl og slappe av. Liker å være ute i naturen.. litt vanskelig siden han ikke har så åpenbare sterke interesser som kan gjøres om til en gave :p guttekveld kunne jeg ha sponset, men han går egentlig ut når han føler for det så blir liksom ikke stort nok til å være 30 årsgave [emoji4]

Hva med å kanskje kjøpe en fisketur i Lofoten til han? Eller noe litt billigere? Laksefiske i namselva i Trøndelag?
 
Back
Topp