Er dere her?

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Jeg forsvant ei god stund, men er tilbake igjen nå! Har lest gjennom en del tråder, så koselig! ❤

Hvordan går det med dere og 2 åringene? Enn at de er 2 år (snart) ❤
 
Kom inn igjen i dag da vi har lyst til å prøve på nummer 2. Lest igjennom gamle innlegg og mimret. Savner gravid tiden ❤️ Lillegutt blir 2 år på førstkommende lørdag, tiden går virkelig fort.
 
Kom inn igjen i dag da vi har lyst til å prøve på nummer 2. Lest igjennom gamle innlegg og mimret. Savner gravid tiden ❤️ Lillegutt blir 2 år på førstkommende lørdag, tiden går virkelig fort.

Så gøy! Bare en uke ca jeg kom inn igjen også, skal prøve på nr 7 - nr 2 felles:)
Jeg har også lest gjennom, så mye jeg ikke husker!:rolleyes:
Lykke til med prøving ❤
 
Jeg er her [emoji4]

Her går det stort sett bra [emoji4] Har en ettåring og (snart) toåring i hus! Han har bursdag på søndag. Kan virkelig ikke forstå hvor fort tiden går etter at man får barn!

Lykke til med prøving [emoji173]️ Det blir spennende!
 
Jeg er her. ☺️ Dagene suser avgårde med 2 små, og planlegging av oppussing i hele 1 etg- riving starter i morgen. :)
 
Akkurat inne på forumet igjen siden jeg nettopp fikk positivGT :) Lest gamle poster og mimret! Rart hvor fort tida har gått...
 
Akkurat inne på forumet igjen siden jeg nettopp fikk positivGT :) Lest gamle poster og mimret! Rart hvor fort tida har gått...
Gratulerer!❤ Håper på positiv test ila året selv:D

Tiden har gått helt vanvittig fort..
Så koselig å mimre tilbake da❤
 
Henger mest på august 2018, sniker litt på juli, blei flytta frå slutten av juli til begynnelsen av august [emoji4] guttungen blir to år på lørdag[emoji7]
 
Henger mest på august 2018, sniker litt på juli, blei flytta frå slutten av juli til begynnelsen av august [emoji4] guttungen blir to år på lørdag[emoji7]
Min kom 7 uker før, men var mest på mai gruppa og her jeg hører hjemme føler jeg - selv om han ble født i mars:)
Gratulerer med ny spire❤ virker som det er mange fra gruppa her som skal ha 2018 baby og prøver på 2019 baby - koselig❤
 
Jeg er her! Men kom ikke inn i gruppa før frøkna ble født. Prøver å få en liten søster eller bror [emoji4]
 
Ah, jeg forsvant etter at minstemann ble født i mars (hadde termin i mai), så har nok ikke "truffet" deg før?[emoji848][emoji4]
Så koselig da! Kanskje vi havner i samme termin klubb igjen - nettopp meldt meg inn i Februar 19[emoji4]
Jeg er her! Men kom ikke inn i gruppa før frøkna ble født. Prøver å få en liten søster eller bror [emoji4]
 
Kom nettopp på at jeg må inn på skjult! Aner jo ikke om jeg har nok poster der i mai
 
Jeg vil også inn på skjult! Men må jeg være aktiv innpå her eller er det nok å være aktiv innpå ei anna gruppe?

Jeg må være aktiv på skjult for å ikke miste tilgang

Du må nok være aktiv he, mn vet ikke om kravene er like strenge
 
Jeg må være aktiv på skjult for å ikke miste tilgang

Du må nok være aktiv he, mn vet ikke om kravene er like strenge
Ah okey, jeg kunne tenkt meg å lest det jeg selv har skrevet om på skjult - dagboken min der (muligens screenshottet noe også - koselig å ha et minne liksom).
 
Back
Topp