Vi som bruker Pergo/Letrozol/Femar

Jeg går på Letrozol nå. Jeg hadde positiv El test og vi la om aksjer. Jeg er 8 Dpo i dag. Har dere fått bivirkninger av det?
Det murrer og stikker noe voldsomt i magen om dagen.
Jeg opplevde mye av det første pp med letrozol. Både stikking og murring. Krysser fingrene for at det er en spire istedenfor bivirkninger! :signs003
 
Jeg opplevde mye av det første pp med letrozol. Både stikking og murring. Krysser fingrene for at det er en spire istedenfor bivirkninger! :signs003
Jeg tror jo det er noen bivirkninger , det er jo altfortidlig å kjenne noe nå selvom det var to store follikler der på ul:(
 
Da skal jeg snart inn her[emoji4] vært hos gyn i dag, måtte visst en spontan tur til legen også for å ta hele 8 prøver på forskjellige hormoner og diverse [emoji12] MEN svaret var klart: slimhinnen inni livmora var bare en sytråd strek så vidt vi så den[emoji85] så derfor heller ingen menstruasjon. Godt å få svar iallfall[emoji106] MEN jeg har så sykt masse eggposer[emoji1][emoji122] gynekologen var veldig positiv å flira litt, ho klarte ikke telle nøyaktig for det var så mange men vi kom til 13 på ene sida og andre sida var det mye mer og tett i tett[emoji1] så er så glad for det. Så nå må jeg vente på svar på hormon testene og på celleprøven (som kan ta evigheter her i byen[emoji849]) men gynekologen sa at så lenge prøvene mine er fine noe jeg selvfølgelig håper på, så blir jeg satt på noe for å fremprovosere menstruasjon og eggløsning. Hun ville bruke begge deler på meg [emoji4] så da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til jeg får svar og ikke minst startet behandling [emoji4]
 
IMG_1689.JPG


Endelig var det vår tur! Krysser fingrene for at lille spire holder seg godt fast! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
:anyone Hei! Jeg lurer på om det er noen i denne tråden som kan anbefale en gynekolog i Oslo for å forsøke med ett av disse preparatene? Lurer også på hvor mye dere måtte gjennomgå av undersøkelser og kontroller før dere fikk resept?

Jeg har lange og ustabile sykluser og fikk tips i en annen tråd om at disse preparatene kan være til hjelp. Var til gynekolog i desember og fikk vite at jeg hadde masse eggposer og at det ikke var noe der som hindret meg i å bli gravid. Vi har et barn på 1,5 år, så vi kan få barn, men begynner nå å innse at det var et skikkelig lykketreff. Når vi nå prøver ordentlig så skjer det fint lite og det er leeenge å vente mellom hver gang vi kan prøve. Blir virkelig demotivert av hele greia. Håper derfor noen av dere har mulighet til å gi noen tips!
 
:anyone Hei! Jeg lurer på om det er noen i denne tråden som kan anbefale en gynekolog i Oslo for å forsøke med ett av disse preparatene? Lurer også på hvor mye dere måtte gjennomgå av undersøkelser og kontroller før dere fikk resept?

Jeg har lange og ustabile sykluser og fikk tips i en annen tråd om at disse preparatene kan være til hjelp. Var til gynekolog i desember og fikk vite at jeg hadde masse eggposer og at det ikke var noe der som hindret meg i å bli gravid. Vi har et barn på 1,5 år, så vi kan få barn, men begynner nå å innse at det var et skikkelig lykketreff. Når vi nå prøver ordentlig så skjer det fint lite og det er leeenge å vente mellom hver gang vi kan prøve. Blir virkelig demotivert av hele greia. Håper derfor noen av dere har mulighet til å gi noen tips!

Jeg kan anbefale oslocity legesenter. Det er privat men det er vært det. Jeg fikk hjelp av henne og er gravid nå[emoji4]. Hun heter Linda Johansen[emoji4]
 
Dette er den mest vellykka pp på letrozol så langt :D
2 egg og en fin slimhinne!
Slimhinnen hadde et kjempe fint mønster, nyanse og tykkelse :D
 
:anyone Hei! Jeg lurer på om det er noen i denne tråden som kan anbefale en gynekolog i Oslo for å forsøke med ett av disse preparatene? Lurer også på hvor mye dere måtte gjennomgå av undersøkelser og kontroller før dere fikk resept?

Jeg har lange og ustabile sykluser og fikk tips i en annen tråd om at disse preparatene kan være til hjelp. Var til gynekolog i desember og fikk vite at jeg hadde masse eggposer og at det ikke var noe der som hindret meg i å bli gravid. Vi har et barn på 1,5 år, så vi kan få barn, men begynner nå å innse at det var et skikkelig lykketreff. Når vi nå prøver ordentlig så skjer det fint lite og det er leeenge å vente mellom hver gang vi kan prøve. Blir virkelig demotivert av hele greia. Håper derfor noen av dere har mulighet til å gi noen tips!

Jeg kan anbefale Martin Lundring, Jessheim! [emoji4]
 
Åhh, som jeg håper TR kommer så normalt til helgen, så jeg får begynt på Letrozol igjen! Ble dessverre ny abort på meg. Så håper jeg får en spire som sitter hele veien snart!

Bare så kjipt at jeg må ha Letrozolfri syklus annen hver syklus.. kaster bort annen hver syklus, da jeg ikke får EL av meg selv!!
 
Åhh, som jeg håper TR kommer så normalt til helgen, så jeg får begynt på Letrozol igjen! Ble dessverre ny abort på meg. Så håper jeg får en spire som sitter hele veien snart!

Bare så kjipt at jeg må ha Letrozolfri syklus annen hver syklus.. kaster bort annen hver syklus, da jeg ikke får EL av meg selv!!

Så utrolig leit å høre [emoji17] Krysser fingrene for deg og dere!
 
Andre prøveperiode med Letrozol her. Fikk heldigvis eggløsning denne gangen (dobbel kur), men jeg tror dessverre mensen er på vei. DPO 11 nå, og har spottet litt i dag.
 
Skal begynne på Letrozol for 3 gang om 2 dager.
Hatt to kurer før, sykluser på rundt 60 dager, ingen bekreftet eggløsning og mensen har ikke kommet av seg selv så har måttet bruke Provera. Fått beskjed om å fortsette å gjøre dette frem til kontroll i August.
Får håpe 3rd time`s the charm og at jeg får eggløsning denne PP`en...
 
:anyone Hei! Jeg lurer på om det er noen i denne tråden som kan anbefale en gynekolog i Oslo for å forsøke med ett av disse preparatene? Lurer også på hvor mye dere måtte gjennomgå av undersøkelser og kontroller før dere fikk resept?

Jeg har lange og ustabile sykluser og fikk tips i en annen tråd om at disse preparatene kan være til hjelp. Var til gynekolog i desember og fikk vite at jeg hadde masse eggposer og at det ikke var noe der som hindret meg i å bli gravid. Vi har et barn på 1,5 år, så vi kan få barn, men begynner nå å innse at det var et skikkelig lykketreff. Når vi nå prøver ordentlig så skjer det fint lite og det er leeenge å vente mellom hver gang vi kan prøve. Blir virkelig demotivert av hele greia. Håper derfor noen av dere har mulighet til å gi noen tips!

Jeg fikk femar/letrozol etter bare et besøk hos gynikologen, var veldig overrasket og ikke minst glad for det. Jeg hadde på forhånd tatt blodprøve hos fastlege som viste at jeg medt sansynlig hadde pcos. Også hadde jeg ventet et helt år på å få komme inn til offentlig gynikolog, uten å få noe inkalling engang. Så dro til privat. Hun tok ultralyd av eggstokkene mine å fant såklart masse små cyster eller egg blærer eller hva hun nå kalte det. Var ikke spesielt overrasket over akkurat det, fordi det hadde jeg regner med. Også tok hun en del andre blodprøver, men de får jeg ikke svar på før om et par uker. Men fikk starte på letrozol samme dag som jeg var der, fordi jeg var tilfeldigvis på helt riktig dag i syklus for å starte på det! *lykke* det passet meg veldig fint fordi jeg vet heller ikke når neste mens skulle kommet siden annenhver av syklusene mine er veldig ustabil å plutselig kan den gå 4-5uker over tiden. Å denne syklusen skulle bli en sånn lang uforutsigbar syklus. Så nå håper jeg at jeg faktisk får eggløsning denne syklusen til en normal tid :D denne syklusen blir kanskje til og med kortere enn den ene stabile(korteste) syklisen jeg har.
 
Jeg fikk femar/letrozol etter bare et besøk hos gynikologen, var veldig overrasket og ikke minst glad for det. Jeg hadde på forhånd tatt blodprøve hos fastlege som viste at jeg medt sansynlig hadde pcos. Også hadde jeg ventet et helt år på å få komme inn til offentlig gynikolog, uten å få noe inkalling engang. Så dro til privat. Hun tok ultralyd av eggstokkene mine å fant såklart masse små cyster eller egg blærer eller hva hun nå kalte det. Var ikke spesielt overrasket over akkurat det, fordi det hadde jeg regner med. Også tok hun en del andre blodprøver, men de får jeg ikke svar på før om et par uker. Men fikk starte på letrozol samme dag som jeg var der, fordi jeg var tilfeldigvis på helt riktig dag i syklus for å starte på det! *lykke* det passet meg veldig fint fordi jeg vet heller ikke når neste mens skulle kommet siden annenhver av syklusene mine er veldig ustabil å plutselig kan den gå 4-5uker over tiden. Å denne syklusen skulle bli en sånn lang uforutsigbar syklus. Så nå håper jeg at jeg faktisk får eggløsning denne syklusen til en normal tid :D denne syklusen blir kanskje til og med kortere enn den ene stabile(korteste) syklisen jeg har.

Så bra du fikk hjelp med en gang - håper det hjelper deg! :) Jeg har bestilt time hos en gynekolog tilknyttet legesenteret mitt. Det er også privat, gidder ikke å vente på henvisning til offentlig! Håper jeg får hjelp fort!
 
:anyone Hei! Jeg lurer på om det er noen i denne tråden som kan anbefale en gynekolog i Oslo for å forsøke med ett av disse preparatene? Lurer også på hvor mye dere måtte gjennomgå av undersøkelser og kontroller før dere fikk resept?

Jeg har lange og ustabile sykluser og fikk tips i en annen tråd om at disse preparatene kan være til hjelp. Var til gynekolog i desember og fikk vite at jeg hadde masse eggposer og at det ikke var noe der som hindret meg i å bli gravid. Vi har et barn på 1,5 år, så vi kan få barn, men begynner nå å innse at det var et skikkelig lykketreff. Når vi nå prøver ordentlig så skjer det fint lite og det er leeenge å vente mellom hver gang vi kan prøve. Blir virkelig demotivert av hele greia. Håper derfor noen av dere har mulighet til å gi noen tips!
Hvor lange sykluser har du?
 
Back
Topp