Graviditetstestene våre!

Gratulerer alle sammen [emoji322]
 
Etter 1,5 år ser det endelig ut som det har klaffet for oss! Fikk positiv test i går på selveste nasjonaldagen. Var da 8 dpo! ❤️
I dag er jeg 9 dpo og fikk denne:

4F6BC479-E187-4168-B0E7-60B7A710052B.jpeg

Fortsatt litt i sjokk!

I følge terminkalkulatoren har jeg termin 31.jan.
Så kanskje jeg stikker en liten fot inn i Februar forumet også når det kommer i gang.

Krysser alt jeg kan for at spiren holder helt til mål!
 
Etter 1,5 år ser det endelig ut som det har klaffet for oss! Fikk positiv test i går på selveste nasjonaldagen. Var da 8 dpo! [emoji173]️
I dag er jeg 9 dpo og fikk denne:

Vis vedlegget 258617

Fortsatt litt i sjokk!

I følge terminkalkulatoren har jeg termin 31.jan.
Så kanskje jeg stikker en liten fot inn i Februar forumet også når det kommer i gang.

Krysser alt jeg kan for at spiren holder helt til mål!

Gratulerer! [emoji173]️ Ekstra kjekt når man har prøvd så lenge!
 
Gratulerer! [emoji173]️ Ekstra kjekt når man har prøvd så lenge!

Takk!
Ja, man blir jo så vant til at testene er negative at det blir et sjokk når de plutselig er positive! Men utrolig gøy også!

Klarer ikke helt slippe jubelen 100% løs da. Hadde en kjemisk i desember, så er veldig redd det skal skje igjen!
 
Takk!
Ja, man blir jo så vant til at testene er negative at det blir et sjokk når de plutselig er positive! Men utrolig gøy også!

Klarer ikke helt slippe jubelen 100% løs da. Hadde en kjemisk i desember, så er veldig redd det skal skje igjen!

Ja, skulle ønske man slapp å bekymre seg sånn de første ukene. Skulle gjerne bare sluppet jubelen løst og fortalt til alle rundt seg. Men satser på at ukene snegler seg av gårde og at man om ikke lenge kan slappe litt mer av ;)
 
Ja, skulle ønske man slapp å bekymre seg sånn de første ukene. Skulle gjerne bare sluppet jubelen løst og fortalt til alle rundt seg. Men satser på at ukene snegler seg av gårde og at man om ikke lenge kan slappe litt mer av ;)

Ja, helt enig!
Har fortalt en veldig god venninne da (i tillegg til at min bedre halvdel selvfølgelig vet det)!
Må ha noen å ty til om det ikke skulle gå også!
 
Back
Topp