Hvordan er formen din nå, og hvor langt er du på vei?

Det finnes i tygge tabletter og ja. Godt å vite.
Det er sånn ekkelt søtkliss jeg har kjøpt. Husker ikke hva den heter i farten:hilarious: Sånn alle eldre får på sykehjem:hilarious:

Ja, kjøpte den i 100 pk i Sverige forrige gang. :eek: er ikke så glad i den mint(?) Smaken som de fleste andre har. :dummy1:
Er det sånn dulphalac elns? :hilarious: var vel det jeg tok sist. :hilarious:
 
Ja, kjøpte den i 100 pk i Sverige forrige gang. :eek: er ikke så glad i den mint(?) Smaken som de fleste andre har. :dummy1:
Er det sånn dulphalac elns? :hilarious: var vel det jeg tok sist. :hilarious:

Ja, det er helt riktig :hilarious: Har friskt i minne hvor grusomt det var å være forstoppet sist :hilarious:
 
Ja. Men klarte meg greit med gnistrende tenner forrige svangerskap, så skal da holde ut dette også. :hilarious: verdens fineste premie venter i november. :Heartred
Samme her.. sliter med halsbrann til vanlig å skulle helst tatt nexium..men skal hamstre Novaluzid til de verste 20 ukene av svangerskapet :hilarious:
 
Er 13+6 idag og håper energien kommer tilbake snart, er helt tom nå[emoji85]alt er ett ork[emoji28]også er jeg konstant sulten, håper det også gir seg litt; så sykt lei av all mat[emoji23]
 
12+5, og endelig ser jeg lys i tunellen! Har ikke vært kvalm på et par dager <3
Fikk kvalmestillende fra legen i forje uke, og tok de hver dag. Plutselig var det vekk - uten medisin! Får håpe det varer da. Har hatt det ganske dårlig frem til uke 12.
Trettheten, tett nese og hodepine har jeg enda da. Men ikke SÅ ille lengre!
 
Begge de har jeg spya på :hilarious::hilarious: men reduflux er den jordmødrene anbefaler siden den skal ha lengre og bedre virkning :)

Ta en prat med damene på apoteket og høre hva de tenker. :hilarious: ble anbefalt gaviscon sist fordi den er den som har tilnærmet samme type virkning som de medisinene jeg vanligvis bruker. Men det er jo 100 år siden, så mye kan ha endret seg. :hilarious:
Liker gaviscon best på smak da. :hilarious:
 
Ta en prat med damene på apoteket og høre hva de tenker. :hilarious: ble anbefalt gaviscon sist fordi den er den som har tilnærmet samme type virkning som de medisinene jeg vanligvis bruker. Men det er jo 100 år siden, så mye kan ha endret seg. :hilarious:
Liker gaviscon best på smak da. :hilarious:
Når det gjelder amming/svangerskap og legemiddler så NÆRMER jeg meg ikke en farmasøyt!!!! :hilarious: makan til politi altså !!! Jeg MÅTTE ha nesespray sist svangerskap,å var så dum å si att jeg var gravid... jeg har ikke brukt det apoteket siden for å si det sånn:hilarious:
 
Er 13+6 idag og håper energien kommer tilbake snart, er helt tom nå[emoji85]alt er ett ork[emoji28]også er jeg konstant sulten, håper det også gir seg litt; så sykt lei av all mat[emoji23]

Know The feeling :)
 
12+5, og endelig ser jeg lys i tunellen! Har ikke vært kvalm på et par dager <3
Fikk kvalmestillende fra legen i forje uke, og tok de hver dag. Plutselig var det vekk - uten medisin! Får håpe det varer da. Har hatt det ganske dårlig frem til uke 12.
Trettheten, tett nese og hodepine har jeg enda da. Men ikke SÅ ille lengre!

Så deilig at ting har blitt bedre :)
 
Når det gjelder amming/svangerskap og legemiddler så NÆRMER jeg meg ikke en farmasøyt!!!! :hilarious: makan til politi altså !!! Jeg MÅTTE ha nesespray sist svangerskap,å var så dum å si att jeg var gravid... jeg har ikke brukt det apoteket siden for å si det sånn:hilarious:

Jeg er så redd for å gjøre feil når jeg er gravid, så tvinger de nærmest til å finne ut hva som er helt 100% safe. :hilarious: bittelitt crazy pregnant lady :hilarious:
 
Jeg er så redd for å gjøre feil når jeg er gravid, så tvinger de nærmest til å finne ut hva som er helt 100% safe. :hilarious: bittelitt crazy pregnant lady :hilarious:
Vanlig Otrivin er trygt:) tryggmammamedisin.no er kjekt når man lurer på noe under svangerskap og amming:) er også veldig forsiktig når det gjelder mediner både som gravid å ikke gravid ,men den kråka der ble litt for meget for meg:hilarious:
 
Frem til 12+0 var jeg trøtt og uggen, men hatt noen uker nå hvor formen endelig har vært bedre, så trodde jeg var over kneika. Er 16+2 nå, og nå har den fordømte trøttheten kommet tilbake [emoji34] vært helt tom de siste dagene, og i tillegg har hodepinen kommet snikende. Sukk, jeg som så frem til et symptomfritt 2. trimester [emoji38]
 
Frem til 12+0 var jeg trøtt og uggen, men hatt noen uker nå hvor formen endelig har vært bedre, så trodde jeg var over kneika. Er 16+2 nå, og nå har den fordømte trøttheten kommet tilbake [emoji34] vært helt tom de siste dagene, og i tillegg har hodepinen kommet snikende. Sukk, jeg som så frem til et symptomfritt 2. trimester [emoji38]
Så kjedelig! Litt samme her egentlig, plutselig så trøtt og sliten igjen. Er 15+3
 
Frem til 12+0 var jeg trøtt og uggen, men hatt noen uker nå hvor formen endelig har vært bedre, så trodde jeg var over kneika. Er 16+2 nå, og nå har den fordømte trøttheten kommet tilbake [emoji34] vært helt tom de siste dagene, og i tillegg har hodepinen kommet snikende. Sukk, jeg som så frem til et symptomfritt 2. trimester [emoji38]

Nei og nei :( Vil jo ikke ha sånt tilbake :(
 
Back
Topp