ClearBlue- en eller to streker ?

Ljubav94

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Påskeliljene 2022 ❤️
✨️Julestjernene2023✨️
Hei
Er det noen som har erfaring med ClearBlue graviditetstester her? Tenker på strek, skyggestrek osv..
Jeg og samboeren min prøver ikke på å få barn, men jeg har en liten mistanke om at jeg kan være gravid. Puppene er delvis ømme, mye stikk + strekking nederst i magen og vondt i korsryggen.

Pleier aldri å ha det sånn før samme dag som mensen melder ankomst, og nå har der vart i ca en uke. Enda er der også noen dager til mensen er forventet..
Klarte ikke å vente, så måtte ta en test og synes selv jeg ser en svak strek (kom med en gang). Men Jeg har hørt så mye rart angående ClearBlue testene, så vil høre litt hva dere tror?
received_770200706506763.jpeg
 
Jeg ville tenkt at den der er positiv :) min var sånn ca 10dpo og 9 mnd senere kom en liten en!
 
Hei
Er det noen som har erfaring med ClearBlue graviditetstester her? Tenker på strek, skyggestrek osv..
Jeg og samboeren min prøver ikke på å få barn, men jeg har en liten mistanke om at jeg kan være gravid. Puppene er delvis ømme, mye stikk + strekking nederst i magen og vondt i korsryggen.

Pleier aldri å ha det sånn før samme dag som mensen melder ankomst, og nå har der vart i ca en uke. Enda er der også noen dager til mensen er forventet..
Klarte ikke å vente, så måtte ta en test og synes selv jeg ser en svak strek (kom med en gang). Men Jeg har hørt så mye rart angående ClearBlue testene, så vil høre litt hva dere tror?
Vis vedlegget 258184

Min var sånn, men mensen kom som den skulle. [emoji53] de er visst kjent for skygger. Anbefaler å teste med test som har rødfarge [emoji1]
 
Jeg ville tenkt at den der er positiv :) min var sånn ca 10dpo og 9 mnd senere kom en liten en!

Håper delvis på at du har rett, samtidig som at tanken på ett barn nr.2 er litt skummel.
Er selv 10dpo i dag, og synes liksom at streken er "sterk" først også duser den litt ut om du forstår
 
Min var sånn, men mensen kom som den skulle. [emoji53] de er visst kjent for skygger. Anbefaler å teste med test som har rødfarge [emoji1]

Huff.. Har prøvd det også, og den viste i følge mitt syn en svak svak strek. Men redd det og er skyggestrek. Det var den jeg tok først, og det som fikk meg til å måtte ta en ny haha
Screenshot_20180515-205759_Gallery.jpg
 
Det der er ikke skygge :D den er positiv! Gratulerer [emoji1]


Æhhh :happy093
Redd for å tro på det nesten, da jeg har hatt to aborter i fjor. Det preger en skikkelig, og man blir så redd for at det kan skje igjen..
Uff, nervepirrende dette :happy
 
Æhhh :happy093
Redd for å tro på det nesten, da jeg har hatt to aborter i fjor. Det preger en skikkelig, og man blir så redd for at det kan skje igjen..
Uff, nervepirrende dette :happy

Forstår jeg godt, vet hvordan det er. Men krysser alt for deg, bare å tenke at denne gangen skal det gå [emoji1]
 
Æhhh :happy093
Redd for å tro på det nesten, da jeg har hatt to aborter i fjor. Det preger en skikkelig, og man blir så redd for at det kan skje igjen..
Uff, nervepirrende dette :happy
Denne gangen går det nok garantert bra skal du se [emoji4] stoler ikke på cb, men rfsu har jeg aldri fått skygge, så ville sakt at den var positiv [emoji4]
 
Gratulerer! Spiren deres sitter nok nå skal du se:Heartpink
 
Denne gangen går det nok garantert bra skal du se [emoji4] stoler ikke på cb, men rfsu har jeg aldri fått skygge, så ville sakt at den var positiv [emoji4]

Får ta en ny en om en dag eller to og håpe på sterkere farge og at du har rettxsmile9
 
Screenshot_20180516-004438_Gallery.jpg
Jeg vet at man ikke burde se på tester etter tidsfristen, men sånn ser den ut nå..
 
Vis vedlegget 258208 Jeg vet at man ikke burde se på tester etter tidsfristen, men sånn ser den ut nå..

så spennende! jeg ville tolket den som positivt, men du gjør rett i å ta en ny en i morgen eller overimorgen for å ikke bli skuffet<3 håper du oppdaterer her :D
 
Hei
Er det noen som har erfaring med ClearBlue graviditetstester her? Tenker på strek, skyggestrek osv..
Jeg og samboeren min prøver ikke på å få barn, men jeg har en liten mistanke om at jeg kan være gravid. Puppene er delvis ømme, mye stikk + strekking nederst i magen og vondt i korsryggen.

Pleier aldri å ha det sånn før samme dag som mensen melder ankomst, og nå har der vart i ca en uke. Enda er der også noen dager til mensen er forventet..
Klarte ikke å vente, så måtte ta en test og synes selv jeg ser en svak strek (kom med en gang). Men Jeg har hørt så mye rart angående ClearBlue testene, så vil høre litt hva dere tror?
Vis vedlegget 258184

Sier forsiktig gratulerer :)

En ny test i dag vil kanskje bli sterkere :)
 
Glemte helt å ta en test når jeg våknet, da jeg ble spurt om å jobbe og plutselig fikk det veldig travelt.
MEN! Jeg tok en test akk, for tenkte at den uansett ville være sterkere enn i går.. og se! Er ikke den mer positiv?? 4 dager til forventet mens.:happy090
Screenshot_20180516-104413_Gallery.jpg
 
Glemte helt å ta en test når jeg våknet, da jeg ble spurt om å jobbe og plutselig fikk det veldig travelt.
MEN! Jeg tok en test akk, for tenkte at den uansett ville være sterkere enn i går.. og se! Er ikke den mer positiv?? 4 dager til forventet mens.:happy090Vis vedlegget 258232

Vil si positiv ja :) :)
 
Back
Topp