Graviditetstestene våre!

Ja, det var en lettelse å se [emoji4] Jeg er av natur en optimist og problemløser, men denne graviditeten har gjort hodet mitt til et svart, ustabilt hull [emoji85]
Første trimester kan være litt av en påkjenning! Skal du på tidlig ultralyd?
 
Første trimester kan være litt av en påkjenning! Skal du på tidlig ultralyd?

Ja, jeg føler dette har vært en påkjenning. Har vært mange påkjenninger med dødsfall og sykdom i familien de siste ukene også, så at jeg ble gravid oppå det hele kom som et sjokk [emoji85] Ja, jeg sitter og googler det der nå. Ser de anbefaler å vente til man er 7+0. Skal til jordmor i morgen, så får jeg sa hva hun sier om det [emoji4]
 
Ja, jeg føler dette har vært en påkjenning. Har vært mange påkjenninger med dødsfall og sykdom i familien de siste ukene også, så at jeg ble gravid oppå det hele kom som et sjokk [emoji85] Ja, jeg sitter og googler det der nå. Ser de anbefaler å vente til man er 7+0. Skal til jordmor i morgen, så får jeg sa hva hun sier om det [emoji4]
Uff, det høres ut som en tung periode ❤️ Jordmora vet sikkert når det er best med ultralyd ja! Håper du får den hjelpen du ønsker :)
 
Uff, det høres ut som en tung periode [emoji173]️ Jordmora vet sikkert når det er best med ultralyd ja! Håper du får den hjelpen du ønsker :)

Har ikke fått bearbeidet det ene før det andre har kommet på, så jeg håper på noen roligere uker nå [emoji173]️ Takk, det håper jeg og [emoji4] Passer egentlig best å ta det i uke 8, for mannen reiser bort noen dager om en ukes tid.
 
Back
Topp