Lite glimt av håp!

FrkNordby93

Forelsket i forumet
På dag 28 var testen svakt positiv, men på dag 35 var den negativ og jeg begynt å blø.. Sikkert helt tullete å bli lei seg pga sånt, men selvom jeg sikkert bare var 1 - 2 uker på vei så gjør det jo vondt fordi om..

Igår tok samboer meg med på en kjøretur da han handlet for sjefen sin i og med at han er borte på jobb. Godt med luft, og han er en skikkelig going! Bare det at han klemte hånden min og sa at han elsker meg samt at vi nå ser ut til å få det til selv etter 3 år med prøving er helt kanonbra! Ble så rørt at det kom noen tårer da jeg kom hjem.

Og jeg har følt meg så sliten siden "mensen" startet, og jeg prøver å få trent like hardt som jeg har gjort disse månedene jeg har rast ned 9kg, men jeg føler meg helt kake.. I dag er det styrketrening på programmet og jeg sitter enda i treningstøyet å halvsover, men må få trent så jeg kan få i meg en proteinrik lunsj så jeg kan få opp enerigen!

Flere som har opplevd dette?
Måtte bare få ut tankene litt, for jeg er alene hjemme. Vet ikke helt om det er så mange jeg bør snakke med om dette i frykt for å høres gal ut..
 
Det er vondt å miste fordi du mister et håp og den drøm og spesielt om du har jobbet litt for å bli gravid...

Jeg lengter ikke etter barnet jeg kunne ha fått, har forsonet meg til det er bedre det gikk fillefeien eller vi fikk hva som helst... men sliter med å godta at drømmen og gleden ble brått revet ifra oss...
 
Det er vondt å miste fordi du mister et håp og den drøm og spesielt om du har jobbet litt for å bli gravid...

Jeg lengter ikke etter barnet jeg kunne ha fått, har forsonet meg til det er bedre det gikk fillefeien eller vi fikk hva som helst... men sliter med å godta at drømmen og gleden ble brått revet ifra oss...
Ser den altså! Jeg var gjennom slikt en gang før da jeg var 17år, og jeg tenker til stadighet på hvordan den ville blitt osv, men alle gode ting er 3 <3
 
Ser den altså! Jeg var gjennom slikt en gang før da jeg var 17år, og jeg tenker til stadighet på hvordan den ville blitt osv, men alle gode ting er 3 <3

Ja jeg forstår det og dersom du ikke har barn ifra før blir sånn mer vondt kanskje, her har jeg en og tenker mye på hvor heldige vi er at han er frisk og rask...

Har kansje noe med at jeg har sett utrolig mange skjebner igjennom jobb og vett alternativene litt for godt...
 
Ja jeg forstår det og dersom du ikke har barn ifra før blir sånn mer vondt kanskje, her har jeg en og tenker mye på hvor heldige vi er at han er frisk og rask...

Har kansje noe med at jeg har sett utrolig mange skjebner igjennom jobb og vett alternativene litt for godt...
Jeg har ingen barn fra før av nei :/ Og vi håper jo det kan skje snart!
 
Back
Topp