Har noen noe erfaringer med Berberis Fructus Comp?

*Håpefull*

Glad i forumet
Har dere evt. prøvd å bli gravid en stund og ikke fått det til for så å bli det etter at dere startet på det?
Vet dere om plasser i Oslo der man kan få kjøpt det? Her skal det meste prøves:D:laughing002
 
Jeg ble gravid første pp med fructus Femina. Bestilte fra Danmark :)
 
Jeg ble gravid første pp med fructus Femina. Bestilte fra Danmark :)

Okei, ja, virker som flere har blitt gravide etter at de brukte det ut fra det jeg leser...men nå har det visst blitt påkrevd at man må ha resept på det..Og det er visst heller ikke så enkelt å få alle leger til å skrive ut resept på dette da det ikke er godkjent legemiddel sånn jeg skjønte det...Hm, skulle ikke være så enkelt dette:rolleyes:
 
Jeg bestilte fra Danmark for to uker siden, venter på EL i disse dager før jeg starter opp. Bli spennende å se om det har noe for seg[emoji3]
 
Jeg har også bestilt etter å ha hørt mye om det - alt skal prøves!
Men nårtid i syklusen skal jeg starte opp? (Har ikke mottatt pakken enda, så kan jo hende det står på den )
 
Okei, ja, virker som flere har blitt gravide etter at de brukte det ut fra det jeg leser...men nå har det visst blitt påkrevd at man må ha resept på det..Og det er visst heller ikke så enkelt å få alle leger til å skrive ut resept på dette da det ikke er godkjent legemiddel sånn jeg skjønte det...Hm, skulle ikke være så enkelt dette:rolleyes:

Må man ha resept? Er du sikker?
 
Jeg har også bestilt etter å ha hørt mye om det - alt skal prøves!
Men nårtid i syklusen skal jeg starte opp? (Har ikke mottatt pakken enda, så kan jo hende det står på den )

Jeg har også bestilt etter å ha hørt mye om det - alt skal prøves!
Men nårtid i syklusen skal jeg starte opp? (Har ikke mottatt pakken enda, så kan jo hende det står på den )

Jeg tok fra eggløsning.

Legger ved link til en eldre tråd:

http://forum.babyverden.no/threads/babyklister-fructus-femina-berberis-fructibus-comp.1882871/
 
Jeg bestilte fra Danmark for to uker siden, venter på EL i disse dager før jeg starter opp. Bli spennende å se om det har noe for seg[emoji3]

Ja, greit å ha prøvd, mange som har lykkes etter oppstart av det..om det skyldes denne eller andre ting er kanskje litt uvisst men det skader hvertfall ikke å prøve :)
 
Jeg har også bestilt etter å ha hørt mye om det - alt skal prøves!
Men nårtid i syklusen skal jeg starte opp? (Har ikke mottatt pakken enda, så kan jo hende det står på den )

Ja, alt må prøves:happy: Hvor bestilte du, har du link? Og når bestilte du? Håper dette kan få litt fart i sakene og at det ikke tar altfor lang tid å få den tilsendt:angel8
 
Hvordan smaker det forresten? Er det ok på smak? :smug:
Du blander det ut i litt vann, så smaken er ubetydelig. Er kun 10 små dråper :)
Jeg bestilte fra dk, tok kun én uke før jeg mottok den :) jeg smurte meg også inn med womens care fra helsekost, har litt kort lutealfase, så kjekt med litt progesteron. Jeg ble gravid den måneden :)
 
Nææhh.... Smaker litt... alkohol ish :wacky: Bare å styrte ned. Går helt greit :) Husk at du ikke må ha det i nærhet av metall :)

Haha, ok, litt sånn sterkt/beskt? Jeg gjør det som må til for å få ting til å klaffe om dette skulle funke hvertfall, da kan jeg drikke nesten hvilken som helst smak, hehe:eek::D
 
Haha, ok, litt sånn sterkt/beskt? Jeg gjør det som må til for å få ting til å klaffe om dette skulle funke hvertfall, da kan jeg drikke nesten hvilken som helst smak, hehe:eek::D

Ser den :laughing002

Ja, litt sånn beskt ja. Men det er ikke verre enn at man klarer det :) Viljen trosser alt :D
 
Du blander det ut i litt vann, så smaken er ubetydelig. Er kun 10 små dråper :)
Jeg bestilte fra dk, tok kun én uke før jeg mottok den :) jeg smurte meg også inn med womens care fra helsekost, har litt kort lutealfase, så kjekt med litt progesteron. Jeg ble gravid den måneden :)
Ser den :laughing002

Ja, litt sånn beskt ja. Men det er ikke verre enn at man klarer det :) Viljen trosser alt :D

Japp, om dette funker er det veldig verdt både pengene og besk smak:woot: :cool:Da går det meste ned, haha:rolleyes::D
 
Back
Topp