Diskuterer dere mye?

Vi har diskusjoner oftere enn krangler - heldigvis :p
 
Egentlig lite av begge deler.

Vi har én ting som stadig går igjen, og det er sommerferien. Vi vil helt ulike ting. :wacky:
 
Krangler sjeldent, men vi diskuterer innimellom
 
Vi diskuterer ofte. Begge to liker å ha rett[emoji23] heldigvis krangler vi ikke så ofte. Det hender jo, men da er det små ting vi som regel ler av senere
 
Vi diskuterer mye :) Krangler sjelden.
 
Krangler vel aldri, diskuterer innimellom :happy: Prater stort sett bare :p
 
Krangler ikke, skjedd såvidt to ganger på mer enn to år.
Men vi er flinke til å si ifra når noe ikke er riktig.
 
Tror vi har kranglet to ganger på snart 8 år. Ellers er det lite uoverensstemmelser, en diskusjonen her og der, men det er ikke ofte. Heldigvis [emoji4]
 
Nja. Syns ikke vi gjør mye av verken krangling eller diskutering. Men oftere diskuterer vi enn krangler når det først er noe. Hvis vi krangler er det som regel fordi jeg er PMS og egentlig bare burde gått litt vekk fra hele situasjonen. Skjedde mest under behandling med IVF.
 
Kranglet veldig mye før. Vi har vært sammen siden jeg var 16 og begge har naturligvis vokst mye siden den gang. Var noen turbulente år da vi var i starten av 20 årene, da spesielt jeg var veldig usikker på meg selv.
Men noen flere år på baken, og ikke minst det å bli mamma, har gjort meg mye mer trygg på meg selv, og vi har begge funnet roen og tryggheten i hverandre. Nå har vi vært sammen i 13 år.
Nå er det mer hverdagslige irritasjoner vi murrer litt rundt, men husker faktisk ikke sist vi kranglet.
 
Back
Topp