Liker du å gi og/eller motta oralsex?

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Bare for nysgjerrighetens del, og for at jeg har fått inntrykk av at spessielt mange damer ikke liker det[emoji28]

Liker du å gi oralsex og liker du å motta? Eventuelt hvorfor/hvorfor ikke?
 
Ja, og ja. Liker både å gi og motta.
 
Liker bedre å gi enn å motta[emoji848] jeg vet han elsker det og blir skikkelig opphisset når jeg gjør det. Liker å få også, men jeg tenner mer på kyssing å det har jeg ikke så lyst til etter han har vert nede hos meg [emoji28]
 
Jeg er mere på, og gi jeg :p
Det liker jeg, og det tenner meg i motsetning til, og få :eek:
Nå har jeg fra dag EN sagt til min mann at jeg ikke liker det. Dermed har jeg sluppet, og oppleve det med han :)
 
Ja og ja :) Men da er det viktig at mannen har dusjet og det gjelder meg selv også :D
 
Gjør heller mye annet. Går med på det selv om det ikke er det beste jeg vet. Har slitt ekstremt mye med uvi før, så jeg er veldig redd for å få det igjen, og føler alltid at jeg har symptomer så jeg unngår det når jeg er usikker.
 
Jeg liker ikke å gi, sambo elsker å gi [emoji23]
 
Liker å gi. Har ikke likt å få før, og samboer liker ikke å gi, så den biten bare dropper vi [emoji28]
 
Jeg liker å gi like godt som jeg liker å motta [emoji122].
Det er deilig å suge( og sleike ) [emoji28]. For meg er det ekstra pirrende å se samboeren nyte det å blir så vill i blikket [emoji28].
 
Ja og ja :) tror faktisk ikke vi hadde hatt mye til sexliv om det ble tatt ut av det
 
Back
Topp