Skal du bake til 17. Mai?

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Isåfall, hva? [emoji4] Her blir det nok en pavlova med bringebær, jordbær og blåbær formet som det norske flagget [emoji85] nesten blitt tradisjon her på 17. Mai det.
 
Ikke tenkt så langt, men om det blir noe baking blir det enten pavlova eller noe annet med bær, ostekake kanskje :)
 
Pavlova er den ultimate 17. mai-kaken:) Men mulig det blir muffins i år:nailbiting:
 
Her blir det nok brownie og muligens muffins, lagde pavlova i fjor og er bare eldste som liker det [emoji14]
 
Her blir det nok brownie og muligens muffins, lagde pavlova i fjor og er bare eldste som liker det [emoji14]

Brownie og muffins er gode alternativer hvis pavlova ikke faller i smak hos alle [emoji4] de fleste liker det
 
Blir nok ikke noe baking på meg i år. Skal jobbe på dagen, og mannen er borte resten av kvelden, så det blir bare meg :)
 
Blir nok ikke noe baking på meg i år. Skal jobbe på dagen, og mannen er borte resten av kvelden, så det blir bare meg :)

Da trenger man kanskje ikke å bake noe nei. Du får kjøpe deg is i stedet [emoji1]
 
Back
Topp