Hva vil du ha?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Om noen skulle lage noe til deg i en gave, hva ville du satt pris på?
Jeg skal strikke noen gaver til babyer, men hva vil man egentlig ha? Jeg har fått noen plagg selv til baby som jeg ikke skjønner at jeg skal få bruk for, og vil ikke gå i den fella selv.
 
Ulldress, luer/votter, babyteppe, ullbody ol.
 
Jeg ville hatt strikket ullpose til bilstolen. En som kan minne om voksipose, sovepose elle lignende. Slik at en får plass til å koble på beltet men senere bruk den som «teppe»

Vanskelig å forklare, synd jeg ikke strikker selv [emoji23]
 
Lange sokker! Mange sokker til baby er så... korte! Og baby sparker dem bare av :p

Teppe med navn :D
 
Å
Jeg ville hatt strikket ullpose til bilstolen. En som kan minne om voksipose, sovepose elle lignende. Slik at en får plass til å koble på beltet men senere bruk den som «teppe»

Vanskelig å forklare, synd jeg ikke strikker selv [emoji23]

Jeg har en slik. Mamma strikket til meg :)
 
Om noen skulle lage noe til deg i en gave, hva ville du satt pris på?
Jeg skal strikke noen gaver til babyer, men hva vil man egentlig ha? Jeg har fått noen plagg selv til baby som jeg ikke skjønner at jeg skal få bruk for, og vil ikke gå i den fella selv.
Heldress hadde vært toppers. Men det er mye arbeid. Selvhar vi brukt mye ullbukser og strikka jakke på mine. Strikkede boots er geniale. Og tar ikke så lang tid :) et lett ullpledd er også fint å få
 
Teppe, sokker, votter, ullbukse, ullgenser.
 
Jeg ville blitt veldig glad for dress, selebukse, kjole, jakke, lue eller body. :p teppe, sokker har jeg fått og vært veldig glad for. Votter kanskje til vinterbaby:)
 
Til vinterbaby: Ulldress, lue og votter. Tepper er bra, men vi fikk syv(!) stykker til førstemann og trenger ikke flere :hilarious:
 
Det kommer litt an på sesongen! Men jeg ville strikket noen str større enn det ungen er! Så de har noe å vokse inn i. Enn at det akkurat passer.

Vinter: dress eller ullbukse/jakke. Luer/kyser. Votter. Sokker/boots.

Sommer: kjoler. Rompere. Knebukser. Tynne luer. Jakke.
 
Back
Topp