❤️ IKM uke 21 ❤️

lillespøn

Elsker forumet
Følte at det var min tur å lage IKM-gruppe for oss som har lyst å finne ut at vi er gravide i uke 21[emoji4]

Skriv inn nick - pp - b1-2-3-4 osv - el - ikm så fører jeg deg på lista

Mandag 21/5

Tirsdag 22/5

Onsdag 23/5

Anine91 - PP? (teller ikke) - B1 - EL? - IKM 23.05

Torsdag 24/5

Fredag 25/5

Spelleman's kjærringa - pp1 - b3 (b1 for han) EL 7/8 mai - IKM 24mai

Christine_s PP2 - B2 - EL ca 10.05 - IKM ca 25.05

Lørdag 26/5

LykkeSpire1 - PP7 - B1 - EL 13.05 - IKM 26.05

Søndag 27/5

Gravid[emoji173]

FrkS

Sølvjenta

Bifrost

Fra2til3

Solsikke123

TR[emoji174]

Lean

Lillespøn

Trinusn

Ønskefrue

Isla83

Symaskin

Sitrus

Belka87

Boblebob

Rainbowdash

Usikker:

Vinterbarn90

LizZy78

Prøvemilla
 
Last edited:
Finner ikke ut hvordan jeg redigerer innleggene, noen som kan hjelpe meg?[emoji4]
Viss du trykker på innlegget ditt (på app) så skal det komme opp i høyre hjørnet en penn, trykk på den så kommer det opp 2 valg, rediger innlegg eller rediger tittel [emoji4]
 
Prøvemilla - pp rundt 24?! 2 år og 2 mnd - b2 - el 13/5 - IKM 27.5

Usikker på hvordan EL og IKM blir, går på flere hormonkurer og denne runden skal jeg insemineres [emoji849] Samboeren leverte gode svømmere forrige mnd og er på sjøen på jobb nå..
 
Prøvemilla - pp rundt 24?! 2 år og 2 mnd - b2 - el 13/5 - IKM 27.5

Usikker på hvordan EL og IKM blir, går på flere hormonkurer og denne runden skal jeg insemineres [emoji849] Samboeren leverte gode svømmere forrige mnd og er på sjøen på jobb nå..

Ønskefrue - pp1 - b2 - el 11/5 - IKM 23/5

Vinterbarn90 - pp1 etter SA - B2 - EL ca 10/05 - IKM ca 24/05.

Har prøvd i et år, men dette blir pp1 etter MA/SA i mars.

Skal legge dere til så snart moderatorene ordner det slik at jeg kan redigere innleggene mine[emoji4]
 
Takk! Ser ut som en funksjon man må få tilgang til, venter på svar fra moderator[emoji4]
Tror ikke det er noe man trenger tilgang til. Har du prøvd nettsiden? Og sett om det går Ann å redigere der? Vet mange har hatt trøbbel med å redigere innlegg i det siste.
 
Tror ikke det er noe man trenger tilgang til. Har du prøvd nettsiden? Og sett om det går Ann å redigere der? Vet mange har hatt trøbbel med å redigere innlegg i det siste.

Hadde samme problem tidligere, så der er noe mod. må fikse :)
 
Belka87 - PP3 (med Femar) - B2 - EL 10/05(?) - IKM 24.05
 
Noen som har noe spesielt de skal gjøre denne mnd for å forsøke å bli gravid, uten om det åpenbare?[emoji23] Jeg skal ta EL-tester og ha en sukkerfri mnd, for å se om det kan påvirke hormonene positivt.
 
Noen som har noe spesielt de skal gjøre denne mnd for å forsøke å bli gravid, uten om det åpenbare?[emoji23] Jeg skal ta EL-tester og ha en sukkerfri mnd, for å se om det kan påvirke hormonene positivt.

Jeg går på dobbel letrozolkur og skal ta ovitrelle eggløsningssprøyte, i tillegg til at jeg går på metformin fast, men det var kanskje ikke medisiner du tenkte på? [emoji28]

Denne perioden skal jeg stresse minst mulig, prøve å ikke hive meg på testebonanza og være i fysisk aktivitet [emoji4]
 
Jeg går på dobbel letrozolkur og skal ta ovitrelle eggløsningssprøyte, i tillegg til at jeg går på metformin fast, men det var kanskje ikke medisiner du tenkte på? [emoji28]

Denne perioden skal jeg stresse minst mulig, prøve å ikke hive meg på testebonanza og være i fysisk aktivitet [emoji4]

Jo, tenkte på medisiner også[emoji4] Høres ut som en veldig bra plan, spør du meg[emoji2]
 
Prøvemilla - pp rundt 24?! 2 år og 2 mnd - b2 - el 13/5 - IKM 27.5

Usikker på hvordan EL og IKM blir, går på flere hormonkurer og denne runden skal jeg insemineres [emoji849] Samboeren leverte gode svømmere forrige mnd og er på sjøen på jobb nå..

Jeg har også mann som jobber på sjøen, setter litt kjepper i hjulene når han er så mye vekke [emoji849]. Kan jeg spørre hvordan dere gjør det med inseminasjon? Per nå går jeg på letrozol annenhver mnd når han er hjemme, men kjedlig at vi mister så mange forsøk.. ingen leger har foreslått dette for oss, satt oss bare på venteliste til ivf.
 
Back
Topp