Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og kjæresten/samboer/mannen/kone?

1600km nord

Glad i forumet
Og hvem er eldst?
Her er jeg ([emoji1327]) 6 år eldre enn samboer ([emoji137]‍♂️). Jeg legger jo ikke merke til aldersforskjellen, men av og til (som i sta) slår det meg: da jeg var 19 var han 13 [emoji50]
Og så tror jeg at det er litt uvanlig at dama er eldre enn mannen? Men vet ikke om det stemmer. Så ble litt nyskjerrig: hvordan er det hos dere?
 
Han er 9 år eldre, men vanligvis virker det som om det er motsatt. ;)
 
Han er 3 år eldre enn meg. Stort sett samme barndoms- og ungdomsreferanser, som er greit men selvsagt ikke nødvendig. :)
 
Og hvem er eldst?
Her er jeg ([emoji1327]) 6 år eldre enn samboer ([emoji137]‍♂️). Jeg legger jo ikke merke til aldersforskjellen, men av og til (som i sta) slår det meg: da jeg var 19 var han 13 [emoji50]
Og så tror jeg at det er litt uvanlig at dama er eldre enn mannen? Men vet ikke om det stemmer. Så ble litt nyskjerrig: hvordan er det hos dere?
Mamma var også 6 år eldre enn pappa :)
Syntes alltid det var gøy at det var «motsatt» vei :D
 
11 år i mellom. Mannen er eldst, merkes ikke stort, han trener og har kroppen til en 20 åring (kødder ikke[emoji23]) og er generelt ung til sinns[emoji5]
 
Her er eg eldst, 3 år eldre enn han.. det merkes ikke på han, men når vi er med kompiser av han da merker eg at de er yngre [emoji23]

Han ble netopp 20 mens eg blir 23 i november [emoji51]
 
Jeg er 3 mnd. og 3 dager eldre enn min mann. Skal love deg at jeg får høre det. ☺️
 
Her er mannen 8 år eldre enn meg. Vi ble sammen da jeg var 16, og har holdt sammen siden :) Fikk litt reaksjoner fra folk, men jeg har ikke merket noe til aldersforskjellen.
 
Back
Topp