IKM uke 20.

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Vi som håper tr ikke kommer i 17 mai uken!

Nick - PP - B? - EL - IKM

Skriv dere opp så skal jeg oppdatere så fort jeg kan :)

Mandag 14.05

Tirsdag 15.05

Onsdag 16.05
Torsdag 17.05
Liljelise pp 7? (Mistet telling [emoji85]) B:0, EL 4.5,

Fredag 18.05

Floken - Pp 17 (tror jeg) b3. El 3-4/5

RebelFlower- B2- EL 4/5

Lørdag 19.05

Crohnsprøver - PP7 - B1 - EL 04.05

Søndag 20.05

Gravid[emoji813]pink
:)solsikke:)
Westie
Hjerteknøtt
Cupcake1

Usikker :bored:
MissObsessed

Tr:banghead:
Bobo
Ønskedrømmen2019
Smuta
Eplebit
Ksjob
*Håpefull*
Fisk84
Minime80
Ønskermegenlitengullfu[emoji173]
Firfisle89
Miniknøttet
Hemmeligfrue
Rosadama
Fjernkontroll
 
Last edited:
Hei! Joiner her etter en liten periode med pause i prøvingen! Håper det går veien denne gangen! :happy::nailbiting::smiley-angelic001

MissObsessed - PP5 - B2 - EL 13.5 - IKM 18.5
 
Etter en SA/kjemisk i 4+5 er jeg tilbake her i uke 20 :) Har jo selv startet en slik tråd, men stengte da jeg plutselig testet positivt allikevel. Rakk å komme tilbake til dere :) (Må jo bruke smilefjes opp i det hele...)

Så her er jeg
Symaskin - B2 - pp6 - EL 06.05 - IKM 20.05
 
Etter en SA/kjemisk i 4+5 er jeg tilbake her i uke 20 :) Har jo selv startet en slik tråd, men stengte da jeg plutselig testet positivt allikevel. Rakk å komme tilbake til dere :) (Må jo bruke smilefjes opp i det hele...)

Så her er jeg
Symaskin - B2 - pp6 - EL 06.05 - IKM 20.05
Nei? Så trist! [emoji22]
 
Nei? Så trist! [emoji22]
Gråt litt i går. Synd siden alle datoer passet så fint.
Samtidig er jeg glad det gikk raskt. Sist mistet jeg i uke 7+1 og må si det var verre. Var faktisk overrasket at det gikk ganske så fort. Håper at det ikke blir mange måneder til neste gang.
 
Gråt litt i går. Synd siden alle datoer passet så fint.
Samtidig er jeg glad det gikk raskt. Sist mistet jeg i uke 7+1 og må si det var verre. Var faktisk overrasket at det gikk ganske så fort. Håper at det ikke blir mange måneder til neste gang.
Ja, det er vell "bedre" å miste så tidlig enn seinere. Men er jo ikke morsomt å miste heller! Håper den sitter denne pp allerede!
 
Tenker å går for innkjøp av folat. Tok det i ca. 2 år sist, men ikke under prøving på nr. 2. Vet ikke hvorfor. Trodde ikke det var så realistisk å bli gravid med mannens sædresultater. Men nå, for å være sikker så tenker jeg å gjøre alt min beste for å lage gode forhold for graviditeten.

Ellers tar jeg ingen tilskudd. Hva med dere?
 
I dag er det sol og grilling. Ringte rundt til vennene for å invitere (3 par som bor i byen vår) og alle er opptatt eller bortreist. Så da blir det bare oss og søstera mi med familien.

Hvordan er deres helg?

Ellers er folat kjøpt inn :)
 
I dag er det sol og grilling. Ringte rundt til vennene for å invitere (3 par som bor i byen vår) og alle er opptatt eller bortreist. Så da blir det bare oss og søstera mi med familien.

Hvordan er deres helg?

Ellers er folat kjøpt inn :)
Har grillet vi og [emoji4] kun oss [emoji4] ellers så har vi spist årets første softis. Har malt vinduskarmen på ene soverommet, og skal snart, eller i morgen gjøre det ferdig [emoji14]
 
I dag er det sol og grilling. Ringte rundt til vennene for å invitere (3 par som bor i byen vår) og alle er opptatt eller bortreist. Så da blir det bare oss og søstera mi med familien.

Hvordan er deres helg?

Ellers er folat kjøpt inn :)

Har vært på jobb i dag, ellers var vi en tur i Sverige. Nå er vesla lagt, så da skal samboeren og jeg slappe av resten av kvelden. Blir vel ei bakt potet eller to til middag i kveld[emoji7]
 
Må klaffe denne pp, blir ikke noe prøving i mai. Skulle det ha klaffet i neste pp så hadde terminen blitt på bursdagen til lille gutten.
 
Må klaffe denne pp, blir ikke noe prøving i mai. Skulle det ha klaffet i neste pp så hadde terminen blitt på bursdagen til lille gutten.
Er det derfor dere ikke skal hoppe over prøving i mai?
 
Back
Topp