Klagetråd

I dag har jeg (nok en gang) spydd mens jeg luftet hundene på kveldsrunden:yuck: Skikkelig koselig å gå rundt i nabolaget med brekninger. Kommer liksom så brått på, tenker at det går fint når jeg går ut døra, men i dag som andre dager, så den gang ei.
 
Åhhh. Bare spydd i dag. Blir sykemelding igjen fra i morgen [emoji52][emoji20] orker rett og slett ikke noen ting. Gi meg energi [emoji22][emoji23]
 
Har en sykt dårlig dag. Dødskvalm og brekker meg hele tiden,og bekkenet verker
 
Er blitt så forkjølt! :( Det er mini i hus som har smittet oss.. Så da skal jeg gå her gravid og kjempeforkjøla med "bomull i hodet", mens jeg gjør mest siden mannen også er syk.. Og han er jo mannesyk med manflu :hilarious: :p
 
Er blitt så forkjølt! :( Det er mini i hus som har smittet oss.. Så da skal jeg gå her gravid og kjempeforkjøla med "bomull i hodet", mens jeg gjør mest siden mannen også er syk.. Og han er jo mannesyk med manflu :hilarious: :p
Samme her... Å her er det jeg som har smitta babyen:arghh: hoster som en gal både natt å dag
.. som om nettene ikke var dårlig nok fra før av:inpain: mannen blir HELDIGVIS "aldri" syk så han får styre skuta:p
 
Er blitt så forkjølt! :( Det er mini i hus som har smittet oss.. Så da skal jeg gå her gravid og kjempeforkjøla med "bomull i hodet", mens jeg gjør mest siden mannen også er syk.. Og han er jo mannesyk med manflu :hilarious: :p

God bedring!
 
Bilen vår ville ikke gå mer i går! Så vi er stuck i Sverige og over 4 timer hjem....
 
Vi ble henta av en bergingsbil også ble vi fraktet til ett verksted som ikke åpnet før på mandag. Så vi så for oss at vi måtte sove i bilen (heldighvis en Caravelle som er gjort om til en bobil) frem til da.
Men så fant vi jo ut at onkelen til samboeren min bodde en time unna og han tilbydde overnatting og tauing hjem til han. Han kjente også en som kunne en hel del om biler så vi fikk parkert bilen der.

Også la vi noen planer om å ta tog fra Arvika og inn til Oslo og Oslo til Tønsberg.

Men så var onkelen hans så snill at vi fikk låne en bil så vi fikk kjøre direkte hjem, og kunne låne den til han fikk fiksa bilen. Så nå er vi på vei hjem, endelig!!

Det var jo utrolig koselig å være der da. Kjempefint lite småbruk :D De varte oss opp med mat og vafler.
 
Vi ble henta av en bergingsbil også ble vi fraktet til ett verksted som ikke åpnet før på mandag. Så vi så for oss at vi måtte sove i bilen (heldighvis en Caravelle som er gjort om til en bobil) frem til da.
Men så fant vi jo ut at onkelen til samboeren min bodde en time unna og han tilbydde overnatting og tauing hjem til han. Han kjente også en som kunne en hel del om biler så vi fikk parkert bilen der.

Også la vi noen planer om å ta tog fra Arvika og inn til Oslo og Oslo til Tønsberg.

Men så var onkelen hans så snill at vi fikk låne en bil så vi fikk kjøre direkte hjem, og kunne låne den til han fikk fiksa bilen. Så nå er vi på vei hjem, endelig!!

Det var jo utrolig koselig å være der da. Kjempefint lite småbruk :D De varte oss opp med mat og vafler.
Att noe så sørgelig kunne ende opp i noe sååå koselig:D veldig godt det endte så fint:)
 
Vi ble henta av en bergingsbil også ble vi fraktet til ett verksted som ikke åpnet før på mandag. Så vi så for oss at vi måtte sove i bilen (heldighvis en Caravelle som er gjort om til en bobil) frem til da.
Men så fant vi jo ut at onkelen til samboeren min bodde en time unna og han tilbydde overnatting og tauing hjem til han. Han kjente også en som kunne en hel del om biler så vi fikk parkert bilen der.

Også la vi noen planer om å ta tog fra Arvika og inn til Oslo og Oslo til Tønsberg.

Men så var onkelen hans så snill at vi fikk låne en bil så vi fikk kjøre direkte hjem, og kunne låne den til han fikk fiksa bilen. Så nå er vi på vei hjem, endelig!!

Det var jo utrolig koselig å være der da. Kjempefint lite småbruk :D De varte oss opp med mat og vafler.

Så hyggelig å lese det ble en koselig dag på tross av utfordringer med bilen:D
 
Føler meg feit og oppblåst og rett og slett helt forferdelig ekkel[emoji28] gleder meg til det blir ordentlig babymage istedet for oppblåst luremage[emoji23]
 
Syns tiden går så altfor sakte til uke 12! Dette er værre enn å se på at maling skal tørke...
 
I dag når jeg våknet, følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt..... skal på UL på torsdsg og er da 11+ 4. Har en skikkelig dårlig magefølelse[emoji31].......... er så redd for en ma
 
I dag når jeg våknet, følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt..... skal på UL på torsdsg og er da 11+ 4. Har en skikkelig dårlig magefølelse[emoji31].......... er så redd for en ma

Uff, så fælt. Husk at disse følelsene våre gjerne spiller oss noen puss når vi er gravide.

Klemmer
 
Back
Topp