Spesiell opplevelse..

Hehe, dette er gutt ja :eek::p Vi så både pung og penis. Også kunne vi se at han ligner på mamma’n sin, så det var ganske gøy :happy: Kjempe søt var han :angelic:
Shit!! Hvor mange ultralyder har de sagt jente..?! Kjente jeg ble stressa nå! Hvordan syns du det går mentalt å omstille seg?
 
Shit!! Hvor mange ultralyder har de sagt jente..?! Kjente jeg ble stressa nå! Hvordan syns du det går mentalt å omstille seg?
Det ble sagt jente på ordinær ultralyd og ultralyden etter den igjen, og det var da HAN skreva og vi så kjønnslepper. På ultralydene etter det har det ikke blitt nevnt noenting om kjønn så har liksom regnet med at det har vært jente. Jeg skulle nok ha spurt om det fortsatt var jente tenker jeg :p hmm, merker det er litt vanskelig å omstille meg, men heldigvis har vi ganske god tid igjen på å bli vandt til det :) Driver nå og ser om jeg finner et fint hentesett, hun som skal strikke til meg var jo nesten ferdig med hentesettet, typisk det :rolleyes:
 
Det ble sagt jente på ordinær ultralyd og ultralyden etter den igjen, og det var da HAN skreva og vi så kjønnslepper. På ultralydene etter det har det ikke blitt nevnt noenting om kjønn så har liksom regnet med at det har vært jente. Jeg skulle nok ha spurt om det fortsatt var jente tenker jeg [emoji14] hmm, merker det er litt vanskelig å omstille meg, men heldigvis har vi ganske god tid igjen på å bli vandt til det :) Driver nå og ser om jeg finner et fint hentesett, hun som skal strikke til meg var jo nesten ferdig med hentesettet, typisk det :rolleyes:
Herlighet, det er ganske sprøtt [emoji85] Kjenner jeg blir fristet til en ny ultralyd..!
 
Hehe, dette er gutt ja :eek::p Vi så både pung og penis. Også kunne vi se at han ligner på mamma’n sin, så det var ganske gøy :happy: Kjempe søt var han :angelic:
Ups!! Flaks dere har hatt flere ultralyder, min bror fikk beskjed om jente på oul, hadde ikke flere ultralyder, ut kom en gutt[emoji39]
 
Fått bekreftet to ganger at det er gutt. Håper det stemmer. Har gitt alt fra storesøster vekk, og fått MYE gutteklær i retur. Har byttet med en venninne. Hun venter en jente i juni og har gutt fra før, og jeg motsatt. Utrolig greit :) + at det er begge sin sistemann ;-)
 
Jeg har vært på 3 ultralyder og har fortsatt ikke fått bekreftet kjønn. Veldig aktiv baby og på oul trodde jordmor det var jente, men baby hadde navlesnor litt i veien foran underlivet. Ingen har sagt at de har trodd det er gutt enda, men skal på vekstkontroll 25.april igjen, så blir spennende å se om det fortsatt er skjult [emoji23]
 
Oi, så spesielt! Så greit at dere tok en ultralyd til og fikk bekreftet at det da er gutt
Regner med at dere fikk helt sikkert svar nå?
 
Ups!! Flaks dere har hatt flere ultralyder, min bror fikk beskjed om jente på oul, hadde ikke flere ultralyder, ut kom en gutt[emoji39]
Ja, har drevet å tenkt hvor mye verre det hadde vært om det ikke hadde blitt oppdaget og det brått er en gutt som kommer ut. DET er nok litt av en omstilling det :p
 
Fått bekreftet to ganger at det er gutt. Håper det stemmer. Har gitt alt fra storesøster vekk, og fått MYE gutteklær i retur. Har byttet med en venninne. Hun venter en jente i juni og har gutt fra før, og jeg motsatt. Utrolig greit :) + at det er begge sin sistemann ;-)
Etter hva jeg har skjønt så er det sjeldnere at de tar feil den veien :) så greit da, blir koselig permisjonstid for dere da :)
 
Jeg har vært på 3 ultralyder og har fortsatt ikke fått bekreftet kjønn. Veldig aktiv baby og på oul trodde jordmor det var jente, men baby hadde navlesnor litt i veien foran underlivet. Ingen har sagt at de har trodd det er gutt enda, men skal på vekstkontroll 25.april igjen, så blir spennende å se om det fortsatt er skjult [emoji23]
Å, så frustrerende å ikke få vite da :eek: Håper du får vite det før baby kommer da, hehe :happy: Spennende!
 
Ja, har drevet å tenkt hvor mye verre det hadde vært om det ikke hadde blitt oppdaget og det brått er en gutt som kommer ut. DET er nok litt av en omstilling det :p
Haha ja, flaks for dem er de veldig opptatt av at det ikke er noe som heter "jente og gutte farger", så de de hadde kjøpt inn litt av hvert og ikke bare rosa[emoji13]
 
Oi, så spesielt! Så greit at dere tok en ultralyd til og fikk bekreftet at det da er gutt
Regner med at dere fikk helt sikkert svar nå?
Ja, altså ultralyder blir det jevnlig helt frem til fødsel så hadde sikkert fått mulighet til å bekrefte det etter hvert på de vanlige ultralydene, men jeg hadde nok da bare vært usikker uansett (siden de har sagt begge deler) så tenkte det var best å få sett det ordentlig på 3D :p Ja, det var ingen tvil for jordmoren som tok ultralyden :)
 
Greit å få litt tid til å omstille seg. Gratulerer med gutt i magen!
 
Oi så spesielt! Gratulerer med en gutt i magen :) Kjekt du fikk vite det nå slik at du får litt tid til å omstille deg.

Jeg har siden starten av graviditeten vært helt sikker på at vi ventet gutt, og ble overrasket på OUL når de så ei lita jente. Skal på 3D UL på mandag og må si jeg er litt spent på om det fortsatt er en jente! :p
 
Back
Topp