Hvor ofte ammer du?

Varierer fra 30 min til 3 timer mellom og 5-20 min pr amming.
Lille er 10 dager gammel.
 
3 ganger om dagen ca 5 til 15 min han er 8 mnd
 
Takk! Poden er to måneder og føler jeg ikke gjør annet enn å sitte med puppen ute.

Det var det samme her på den tiden ja. Liten vits i å pakke bort puppen, den skulle jo ut igjen snart likevel ^^
Men det ble gradvis bedre :)
 
Ammingen tok lang tid i starten, men ble veldig effektiv etterhvert :)

Ammer nå 5-1243 ganger i døgnet, 1-30 minutter hver gang. Hun er 19mnd.
 
Frem til mini var, tja, 3-ish måneder tror jeg vi ammet 10-12 timer i døgnet, mer på økedøgn (lett en time per pupp, annenhver time ca, hyppigere på kvelden og et litt lengre sovestrekke på natta). Roet seg gradvis ned av seg selv. Nå ammer vi 2, kanskje 3 ganger i døgnet, men han blir 2 år om en måned :p
 
Er så opp og ned i grunn . Men sånn ca hver 2-3 time på dagen. Alt fra 15 min - 30 min. Om natten ammes det 3 ganger. Han er 4 mnd :)
 
Jeg ammer ettåringen ca 4-5 ganger i døgnet på jobbedager. Mye mer enn det når jeg har fri :p
 
Ammer som regel 3 ganger en ved legging, en midt på natten og så morgen igjen. Er 19 mnd gammel nå. Hender vi ammer oftere om det er mye som skal fordøyes som familiefester osv, eller ved sykdom. Skal ha nummer to til sommeren så blir spennende å se om det blir mer eller mindre amming på største mann da...
 
Ca hver 4.time i rundt 30min gjennom hele døgnet [emoji4] baby er 11 dager [emoji4]
 
Alt mellom 1-3t mellom, 4t mellom på natt ca. Han er 4,5mnd:)
 
Gutten min er 14 mnd. Ammer i søvn og på natten i tillegg til 4-5 ganger på dagen. Kun en eller to av de som er skikkelige ammingen. Kanskje 1 minutt eller to de andre gangene. Vil nok bare kose litt [emoji4]
 
Mellom 1-3 timer mellom på dagtid, avhengig av hvor lenge han sover. På natta går det mellom 4-6 timer mellom på første runde, og deretter ammer vi ca hver 3. time

Han er 2 mnd
 
Ca hver andre-tredje time på dagen og to ganger per natt. 9,5 mnd :happy:
 
Ammer sånn ca hver 2-3 time på dagen og omtrent 3-4 ganger om natten, men det er litt opp og ned for tiden :)
 
Jeg ammer ikke lenger men.

Med eldste ammet jeg annenhver time døgnet rundt i 7 mnd, deretter 2 gang på natt og annenhver time på dagen fram til 10 mnd, deretter trappet jeg ufrivillig ned ned til ammeslutt ved 12 mnd pga nattammingen ble slutt og melken minket og stort fokus på fast føde.

Yngste ammet jeg annenhver time døgnet rundt til 10 mnd. Hver tredje time døgnet rundt fra da og til 2 år. Fra 2-2,5 pr ammet jeg først morgen 1-2 ganger ettermiddag og kveld, og så på slutten bare ettermiddag og morgen og til slutt bare på morgenen.

Da de var nyfødte- 2-3 mnd kunne jeg amme hver time også i perioder av døgnet.
 
Back
Topp