Skravletråd uke 16

Flere som må skjule litt tegn på jobben?
Det er stortsett jeg som lager kaffe og vasker utstyr her jeg jobber. Jeg drikker vanligvis myyye kaffe, men har nå gått ned til 1kopp om dagen ca. :coffee2
Flere av kollegaene mine som har reagert på at jeg drikker lite kaffe :nailbiting:. Så nå lager jeg kaffe, heller i min kopp og heller ut når den er kald :smiley-angelic006
Har også plutselig begynt å be om hjelp til tunge løft :dance008 godt mannfolk er mindre observant enn damer? Hihi
 
Jeg sa det til sjefen nå nettopp. Må ha en del ekstra oppfølgning og føler ikke jeg kan snike meg ut på kontroller [emoji28]
 
Sitter på sykehuset og venter på UL og samtale med legen kl 12. Kjenner jeg gruer meg litt. Håper alt er bra!
 
Sitter på sykehuset og venter på UL og samtale med legen kl 12. Kjenner jeg gruer meg litt. Håper alt er bra!

Så spennende! Kommer til å gå helt fint. Du må få tatt bilder og lagt det ut på ultralyd bildene våre. Være den første ❤️ masse lykke til!
 
Så spennende! Kommer til å gå helt fint. Du må få tatt bilder og lagt det ut på ultralyd bildene våre. Være den første [emoji173]️ masse lykke til!
Ja vis jeg husker det [emoji23] vet ikke om jeg får bilde må siden dette er en undersøkelse og ikke privat. Men skal se hva jeg får til [emoji4]
 
Hei hei og god formiddag:)

Lykke til på UL Nutte87:cat: Flere på UL i dag, TPL også:) Blir spennende med oppdateringer!xsmile3

Hvordan går det med alle sammen? Ser at de som tester positivt nå har termin 30 desember, dvs at jeg begynner å føle at tiden går litt raskere fremover nå, og snart åpner et nytt terminforum (januar 2019)!:woot: Ser at når jeg nå kommer meg til uke 7+4 (på torsdag) så er abortrisikoen nede i 5 %!!! Også er det snart dags for TUL.

Ellers har jeg ikke så mange plager enda bortsett fra litt mensmurringer og veldig veldig ømme bryster!!!:( Akkurat likt som ved forrige svangerskap. Kan gjerne fortsette sånn altså, for det gikk mer eller mindre knirkefritt;) Forresten: Det var noen her inne som anbefalte gode bh’er fra Lindex uten spiler, men husker ikke helt hvem...? Noen som vet? :)
 
Last edited:
Hei hei og god formiddag:)

Lykke til på UL Nutte87:cat: Flere på UL i dag, TPL også:) Blir spennende med oppdateringer!xsmile3

Hvordan går det med alle sammen? Ser at de som tester positivt nå har termin 30 desember, dvs at jeg begynner å føle at tiden går litt raskere fremover nå, og snart åpner et nytt terminforum (januar 2019)!:woot: Ser at når jeg nå kommer meg til uke 7+4 (på torsdag) så er abortrisikoen nede i 5 %!!! Også er det snart dags for TUL.

Ellers har jeg ikke så mange plager enda bortsett fra litt mensmurringer og veldig veldig ømme bryster!!!:( Akkurat likt som ved forrige svangerskap. Kan gjerne fortsette sånn altså, for det gikk mer eller mindre knirkefritt;) Forresten: Det var noen her inne som anbefalte gode bh’er fra Lindex uten spiler, men husker ikke helt hvem...? Noen som vet? :)

Husker ikke hvem jeg heller, men var inne å så på jeg òg, supert tips :) jeg har vonde ømme bryster sjøl... kritisk.. så tenkte å prøve ut uten spiler...

https://www.kappahl.com/nn-no/dame/...Fue4nJYqJy8hvO4rkFJD-tjXgg9zmpEBoCkQkQAvD_BwE
 
Vært på shopping med gubben. Kjøpte meg 2 nye floyd bukser. De mest elastiske. Satser på jeg kan bruke de lenge, og event bruke strikk trikset i knappene når de strammer for mye. :) skal i begravelse på onsdag, så var verdens beste unnskyldning til å kjøpe svart bukse.
 
Hjelpe meg, i dag er jeg trøtt altså :sleep011 så lyst til å legge meg på sofaen men kan ikke :rolleyes:
 
Årh. Jeg har litt vondt i lysken/underlivet/magen. Det føles ikke som stikk eller murringer, bare litt ubehagelig. Klarer ikke helt forklare ubehaget :/ Jeg hadde også litt lysrosa utflod ista. Veldig, veldig lys rosa, litt beige egentlig. Jeg håper at det ikke er blod, og at det er helt normalt, men jeg kjenner at jeg krisemaksimerer inni hodet mitt. Gleder meg til å bli ferdig på jobb i dag. Dette er ikke noe gøy.
 
Er du over 38 år? Eller hva sa du for å få det? Hvor stor risiko er det å ta fosterdiagnostikk?
Nei, blir 31 [emoji4] samboeren min går på noen medisiner. Veldig liten sjanse for at det kan gjøre noe med fosteret og alt ser bra ut. Men legen syns det er greit å gjøre det for å være 100% sikker før man er for langt på vei [emoji4] så er ikke bekymra, men sier ja takk når vi får tilbudet [emoji4] så det blir en grundig ultralyd med eksperter på riksen. Så får de vurdere om vi har behov for flere tester som f.eks prøver av fostervann og morkake. Men legen mente det ville nok vær nok med kun UL [emoji4] men da går dem jo igjennom alle organer, anatomi osv.
 
Back
Topp