Dere som måtte sy

Vet ikke hvor mye som ble sydd. Vet bare de sydde i 20-30 min (føltes som en evighet etter flere døgn i fødsel).
Vil tro jeg følte meg normal etter 5 uker (i hverdagen). Når det gjelder sex, så var det nesten så jeg ikke følte noe ubehag etter 5 måneder.
Har ikke behov til å sjekke hvordan jeg ser der nede, men føler meg helt som før. Overrasket over hva naturen presterer å ordne opp i så raskt :)
 
type 3 sting 3 forskejllige plasser. Tok ikke lang tid før noe ble normalt, og syntes heller ikke :)
 
Litt usikker på hvor mange sting det ble. Ble klippet to ganger og tok ca 30 min å sy meg sammen igjen. Alt kjentes normalt ut etter et par mnd.
 
Måtte sy 2-3 sting i alle retninger etter første fødsel. Ting føltes ganske normalt ut til daglig etter kanskje en måned men sameie gjorde vondt ganske lenge etterpå. Kjentes ut som noe var for trangt på en måte, men det gikk seg til :) Måtte ikke sy etter nummer to men prosessen etterpå har vært relativt lik. Mye mindre vondt de første dagene da.
 
Aner ikke hvor mange sting det ble, men jordmor og lege sydde i over en time til sammen. Revna alle veier etter nærkamp med sugekoppen :woot:
Alt så normalt ut igjen etter ca 8 uker, men har fremdeles smerter ved sex 7mnd senere.
Merker det blir bedre og bedre, men det går veldig sakte fremover.
 
Hvor mye sydde dere?
Tok det lang tid før det ble normalt der nede?
Syns det noe nå?
Aner ikke hvor mye jeg sydde, men ble nok noen sting etter en epi. Synes det tok en stund å sy etter fødselen. Ca 8 uker etter var det normalt. Var litt hardere hud etterpå, og jeg bemerket dette ved 6 ukers kontrollen. Men nå er det helt fint.
 
Stede litt med første. Var vondt lenge, og kjenner at det ble litt rar fasong akkurat der det ble sydd. Men nr 2 var d bare et pynesting som ikke var vondt, og nr 3 ingenting. Så selv om man blir sydd trenger d heldigvis ikke skje flere ganger :)
 
Jeg mener jordmor sa det var 8 sting. Legger ikke merke til det nå, men var vondt de første to ukene etter fødsel.
 
Sydde mange sting, jordmor mistet tellinga [emoji85] holdt på et sted mellom 1-1,5 time. Fæl opplevelse. Anyways, jeg hadde ikke noen alvorlig rift, bare wn som var veldig lang og klønete plassert. Det tok tid før det grodde, på 6-ukerskontrollen revnet det litt opp igjen når hun skulle sjekke [emoji87] Men jeg satt inn spiral etter 12 uker og da var alt helt fint. Alt er helt normalt i dag, ser fint ut og merker ingenting til det.
 
Hvor mye sydde dere?
Tok det lang tid før det ble normalt der nede?
Syns det noe nå?

Sydde et par pyntesting med første, og 12-15 sting med andremann, det tok noen uker før de løsnet, etterpå var det som normalt, bare litt stramt en stund, og litt trangere etterpå, men ikke noe nevneverdig.
 
Måtte sy 8 sting med eldstemann, stor og lang baby som hang fast med den ene skulderen så kanskje ikke så rart at det ble litt sying :wacky: 5 `pynteting` og 2 sting innerst. De oppløste og forsvant av seg selv 4-5 dager etter fødsel, og da føltes det greit nedentil:)

Sydde bare 1 `pyntesting` med nr 2 , og det forsvant 2 dager etter fødsel.

Slapp å sy noe med nr 3- heldigvis :D
 
Vet ikke hvor mye som ble sydd. Etter noen uker var alt normalt. Etter første så kunne jeg ikke sitte skikkelig på 2 uker, så litt lengre tid før det ble bra med henne.
 
Med første ville ikke jordmoren fortelle hvor mange sting som ble sydd..så antar at det var en del.. var sinnsykt vondt å tisse (!) i ganske lang tid.
Sitte osv. gikk helt fint.
Kan ikke se noe etter stingene - 7 år siden.
Sydde bare pyntesting med nr. 2.
 
Tror det var en 8 sting med første, hvor jeg ble klippet. Med nr 2 husker jeg ikke, men var færre enn med nr 1 og nå med nr tre fikk jeg 1 pyntesting.
Var litt sårt et par dager med første, men ellers ikke noe stress med å gå på do e.l.

Hvordan det ser ut aner jeg ikke, men nå er det under 2 uker siden sist fødsel da, og føler det er helt andre grunner til at det ikke ser normalt ut der nede. Har også hatt 3 fødsler på under 3 år, så føler meg ganske utvidet der nede.

Stinget løsnet for et par dager siden og føler ikke det har påvirket meg noe
 
Jeg aner ikke hvor mye det ble sydd, men jeg hadde en 2. gradsrift og to skrubbsår. Jeg synes det gikk tilbake til normalen ganske raskt, vi hadde sex etter 4 uker og det gikk fint. Nå, 4,5 måneder etter fødsel, føles alt som før og det har det gjort en stund.
 
Back
Topp