Hvilken kjøkkenmaskin har du?

1600km nord

Glad i forumet
Jeg er på utkikk etter en kjøkkenmaskin. Hvilken har dere? Hvorfor den? Er du fornøyd? Har den eltefunksjon som klarer pizzadeig og slikt?
 
Jeg har en Kenwood. Den er bra, men jeg synes den kunne ha tatt bedre i bunnen av bollen. Den tar lett gjærdeiger :)
Jeg ønsket meg en Kenwood, for jeg har god erfaring med det, og hadde valgt det samme igjen.
 
Har kitchen aid og er veldig fornøyd med den. Den gjør sitt den. Med alt av deiger og slikt :)
 
Fikn Kenwood Major i gave og er super fornøyd. Har ikke hatt noe problem med noe baking eller elting. Vil anbefale den på det sterkeste[emoji4]
 
Har også Kenwood major, men sånn svæææær bolle. Den tar ikke helt nedi selv så må være nøye med rekkefølge på tørt og vått, annet enn det er jeg kjempefornøyd.
 
Har også Kenwood major, men sånn svæææær bolle. Den tar ikke helt nedi selv så må være nøye med rekkefølge på tørt og vått, annet enn det er jeg kjempefornøyd.

Kan du ikke justere ned eltekroken/vispen?
Det gjorde jeg på min Kenwood og nå tar den helt ned i bollen :)
 
Kan man det? Det visste jeg ikke!
Joda, du kan ta en skiftenøkkel eller en fastnøkkel (det fulgte med min maskin) og skru på mutteren som sitter øverst mot maskinen der du fester på eltekroken eller vispen. Om du vrir på den så regulerer du høyden på den.
Litt rotete forklart men :p
 
Kenwood Major og en mindre Bosch sak..
 
Joda, du kan ta en skiftenøkkel eller en fastnøkkel (det fulgte med min maskin) og skru på mutteren som sitter øverst mot maskinen der du fester på eltekroken eller vispen. Om du vrir på den så regulerer du høyden på den.
Litt rotete forklart men :p
Det må jeg prøve! :eek:
 
Vi har Kitchen Aid og er fornøyd. Vi baker veldig lite, da, og aldri store deiger. Til det skal visst Kenwood være bedre.
 
Kenwood her også. Klarer alt.

Har en liten Phillips hånsmikser med stativ til små ting. Ikke mer enn en halv kilo mel. Så den takler en liten pizza. Men brukes ellers mest til vafler og fløte
 
KitchenAid :chicken: veldig godt fornøyd med den til vårt bruk, dessuten er den fin å ha fremme på benken ;)
 
Jeg har en Kenwood. Den er bra, men jeg synes den kunne ha tatt bedre i bunnen av bollen. Den tar lett gjærdeiger :)
Jeg ønsket meg en Kenwood, for jeg har god erfaring med det, og hadde valgt det samme igjen.
Har du justert ned redskapene? Den mutterdingsen på selve redskapen kan justeres så de tar høyere eller lenger nedi bollen:happy:

Jeg har også Kenwood og er veldig fornøyd. Elter 3kg brøddeig i den stadig vekk
 
Back
Topp