Skravletråd Wildcard

Som jeg fryktet gikk vekta fort opp igjen når jeg fikk i meg litt mat. 1,2 kg opp siden forrige veiiing, men fortsatt godt under vekta for 2 uker siden.
 
Vekta har gått ned igjen på slutten av uka og er tilbake til der jeg var forrige fredag. Fornøyd med det :)
 
Da endte jeg opp her da :)
 
Velkommen hit!
 
Fikk nesten en times tur ute i naturen i dag. Opp til skogen bak huset og så ned helt til sjøen. Godt å få bevegd seg litt når det er så flott vær :)
 
Fikk nesten en times tur ute i naturen i dag. Opp til skogen bak huset og så ned helt til sjøen. Godt å få bevegd seg litt når det er så flott vær :)
Det er bra! Jeg gikk tur i går. 8.4 km i finværet. I dag har kjæresten og jeg brukt tida på å ordne inne.
 
Det er bra! Jeg gikk tur i går. 8.4 km i finværet. I dag har kjæresten og jeg brukt tida på å ordne inne.
Fikk en skikkelig langtur i går du da! Kjempeflink :) Her ble det 2.25km. Godt å få brukt tiden inne også da når man har fri :)
 
Jeg var nødt til å gå litt. Helt ødelagt i kroppen av å kjøre 43 mil i løpet av helga.
Oi det var litt av en tur. Stivner jo helt av det så skjønner godt at man måtte ut å bevege seg litt da :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Back
Topp