Strikker du til babyen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Strikker du til babyen/barnet ditt??
Hva strikker du isåfall?

Lyst til å vise bilder? :)
 
Last edited:
Jeg er nybegynner. Lærte meg å strikke i første trimester siden jeg ville at babyen skulle ha noe hjemmelaget fra meg. Mange bommerter har jeg gjort som bare blir liggende med garnet. Men driver nå på med min andre genser siden den første ble ikke brukbar. Strikket flere tøfler og pledd.IMG_7637.JPGIMG_7514.JPG
 
Jeg strikker på «verdens enkleste teppe», også kjent som mor Signes teppe. Det er mitt første ordentlige strikkeprosjekt. Strikket ingenting til min første..
bruker Klompelompe Spøt-garn som egentlig er for 3,5-pinner med 7-pinner og strikker skrått. Legger opp 3 masker også øker man med en maske for hver omgang, til man er fornøyd med størrelsen og deretter feller man én maske for hver omgang. Rillestrikk. Det blir veldig fint og luftig, perfekt for sommerbaby tenker jeg :)
 
Last edited:
Ja, lærte meg å strikke når jeg var gravid sist. :)
Har visst ingen bilder på telefonen av det som er strikket til vesla. Holder nå på med et teppe og en romper, begge fra klompelompe.
 
Prøver å strikke et pledd. Går utrolig tregt siden jeg sjelden gidder å strikke. Det tar jo en evighet:eek: Strikker perlestrikk:) Er veeeldig nybegynner.
Du valgte noe av det kjedeligste å strikke også da. Er bare ett år siden jeg starta selv å strikke altså. Men strikka lue i perlestrikk i fjor. Fytti så kjedelig. Og det er lue liksom. Teppe i perlestrikk er pent. Men må bli veldig ensformig da tenker jeg [emoji14] Jeg nekter å begi meg ut i tepper. All ære til dere. Men 10 cm her og 10 cm der så blir det ferdig får du tenke ;)

Holder på med gave da. Mine barn er store så.
Men strikka en selebukse og lue nå. Skal strikke smokkesnor. Bare bestemme meg for hvordan enda. Skal heller ta bilde når alt er helt ferdig :D Satser på iløpet av helga :)