Gravidbelte

Sånn til å ha i bilen? Har brukt det med de to forrige, men tror egentlig det bare er noe tull. Hvis man strammer beltet skikkelig over bekkenet/under magen, er det ingen grunn til at det skal gli noe mer opp på gravide enn det gjør på flatmagebefolkningen...
 
Hadde tenkt å skaffe meg det, men så kom jeg over en artikkel hvor det stod at det var ingen forskning som tilsa at det var nytte i det, og at produsentene av beltet viste feil selebruk i reklamen. At man uansett ikke skal feste selen over magen, men mer over hofta. Så jeg er bare veldig nøye med å stramme der godt over hoften :)
 
Okei, men da trur æ ag æ droppe å skaffe mæ det da.[emoji4] hadde med første men ble ofte glemt å lite brukt sia æ ikke har lappen. [emoji854]
 
Ha lånt på helsestasjonen (gratis), tenker egentlig å begynne å bruke no. Men byttar bil eindel, så usikker på kor eg skal ha det..blir nok mest brukt på langtur, ol.
 
Nei, det er ikke noe som er prioritert. :)
 
Nei ikke noe jeg ser poenget med. Jeg passer på at den nederste delen av beltet ligger godt plasser under mangen og den øverste delen på toppen av magen, også strammer jeg til.
 
Jeg har aldri brukt det og kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller.
 
Jeg har brukt det med de to andre, men tror ikke jeg kommer til å styre med det denne gangen.... Tenker det er like viktig at man strammer beltet godt over og under magen!
 
Lånte et sist, litt mer behagelig å bruke, men kommer ikke til å kjøpe eget :)
 
Trodde jeg hadde fra sist, men finner den ikke...tror jeg dropper.

Som sagt over er det ikke forsking som tilsier at det er sikrere, men kanskje mer behagelig. En smakssak.
 
Dette er noe du kan spørre Barnas Hus om på nettmøtet imorgen[emoji4] jeg bruker det for jeg får ikke beltet under magen uten...
 
Jeg har i bilen vår, bruker det hvis vi kjører lengre enn fem minuttersturer:p
 
Jeg brukte med de to første. Syntes det var generelt plagsomt. Når det i tillegg ikke kan vise til å ha effekt, så dropper jeg nå.
 
Dokker som bruke det til lengre turer kor lang tur vil det si? Når æ skal på kontroller som ul å sånt så må vi kjøre en time, ville dokker da brukt belte? Skal jo på en del kontroller etterhvert iløpet av de neste månedene
 
Dokker som bruke det til lengre turer kor lang tur vil det si? Når æ skal på kontroller som ul å sånt så må vi kjøre en time, ville dokker da brukt belte? Skal jo på en del kontroller etterhvert iløpet av de neste månedene
Bruker det til alt over 5minutters turer egentlig..
 
Jeg har fra sist, og har Nettop tatt det ned fra loftet. Kommer nok til p bruke det i påsken når vi skal få fjellet. :)
 
Jeg fikk etr av ei veninne, ikke begynt å bruke det enda [emoji4]
 
Back
Topp