Frekk svigers

  • Trådstarter Frister og lei seg
  • Opprettet
F

Frister og lei seg

Guest
Vi var på en kjempe koselig tur med familien til mannen. Dette var hans foreldre 2 brødre med følge og oss. Dag be 2 så legger svigerfar merke til at 2 åringen har ett kloremerke og er på randen til å skylde på meg men noen avbryter( var 10 stk så vanskelig å fullføre noe. Hehe). Senere får jeg bemerkninger fordi jeg tok fra min datter biff bestikket som hu lekte med. Hu er følsom og kan begynne å hylgrine av sånt selv om hu snart er 5 år. Hu får ikke leke med bestikk pga noen nesten uhell og vi skulle bestille mat men hu skjønner ikke/ hører ikke hva jeg sier hvis hu leker med noe. Ved middagen på kvelden blir de sure fordi mannen må gå med vårt syke yngste barn fordi han skriker og har tydelig plager. Det viste seg at barnet var utslitt og sovna i armene til mannen etter 2 min gange. Frokosten dagen etter så tar jeg å flytter beinet til datteren min som sparker meg i leggen. Hu begynner å grine som vanlig. Da ber svigerfar med høyt å tydelig med å slutte å klype hu. Dette var i en restauant med masse folk rundt oss. Jeg svarte med en gang at jeg ikke klyper barna mine. Da svarer bare han at nei det er jo tydelig med hviskende og ironisk stemme. Jeg ble helt paff og grein i flere timer samme kveld. Jeg ble så såret og fornærmet at jeg ikke orker å se dem mer. Alt dette skjedde også foran barna så de fikk det med seg. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har vondt i hele kroppen etter denne turen og vil bare sove og grine. Jeg har blitt mobbet i mange år men dette er det verste jeg har opplevd. Kan si at vår hs er så koselig og var så tydelig på hvor flink mor jeg var at vi foreslo at jeg skulle begynne å jobbe i bhg. Bhg skryter av datteren vår og hu er tydelig ett lykkelig barn som forteller masse om hva vi gjør i helger og på ferier osv. Så jeg veit jeg ikke er en dårlig mor. Men det gjorde så utrolig vondt da han mer eller mindre anklaget med før barnemishandling. Det kunne aldri falle meg inn. Svigermor står på liste i bhg at hu kan hente og ringes til hvis vi ikke tar tlf. Skal få hu av den lista i morgen. Barna er hjemme i dag siden de har hosta i hele natt. Men burde jeg fortelle bhg om denne episoden så de er forberedt hvis 5 åringen sier noe? Svigers er ikke i stand til å si unnskyld så kommer aldri til å høre noe om dette. Ved middagen når yngste og mannen måtte gå så fikk svigers litt igjen av brødrene til mannen og deres kjærester. Så er tydelig ikke bare jeg som legger merke til ting. Bare en utblåsning.
 
Dette bør partneren din ta opp med sine foreldre.
Du trenger ikke ta opp dette med bhg, mest sannsynlig har ikke barna dine tatt noen stor notis av det. :)

Hold deg unna svigers så langt det lar seg gjøre, og la partneren din besøke med barna om det er nødvendig. ;)
 
Be mannen din ta dette opp med svigerfar! Makan til oppførsel! Usmakelig.. rett og slett.

Skjønner godt du ble såra og lei deg.
 
At mannen skulle sagt ifra er noe som aldri kommer til å skje. Jeg er altid alene mot dem. Han ble sur når jeg sa at svigermor skulle skrives av lista i bhg. Men når min familie bare er litt masete på meg og jeg ikke orker å reise dit så er helt supert, men dette er drøyt. Jeg har fortsatt vondt i hele kroppen. Får ikke sove og alt er bare fælt. Jeg vil bare reise på en sånn tur med barna uten noen andre og faktisk kose meg. Barna koste seg heldigvis og legger fint lite merke til ting når de er sure fordi de ikke får lov til noe. Men jeg fatter virkelig ikke hva som får folk til å si sånne ting til familien sin. Dette har vi pratet om og de har før vært en grunn til at vi holdt på å bli skilt. Føler at de virkelig hater meg.
 
Fy flate, jeg tror jeg hadde eksplodert og bedt svigerfar dra til helvete med de kommentarene sine og pakka ungene under armen og reist. Makan til usmakelig oppførsel på en voksen mann! :mad:
Her syns jeg mannen din skulle ha bakket deg opp og tatt en alvorsprat med svigerfar.
Han skal være på lag med deg og ungene og det er tross alt hans far det gjelder, så denne syns jeg han burde ta.

Jeg hadde aldri godtatt at noen snakket slik til min partner uansett hvem det var, og han hadde heller ikke godtatt slik behandling av meg.
Syns det er så viktig å vite at man har den støtten fra den andre.

Jeg skjønner godt at du ble lei deg for dette!
Håper dere kan løse dette på noen måte :Heartred
 
At mannen skulle sagt ifra er noe som aldri kommer til å skje. Jeg er altid alene mot dem. Han ble sur når jeg sa at svigermor skulle skrives av lista i bhg. Men når min familie bare er litt masete på meg og jeg ikke orker å reise dit så er helt supert, men dette er drøyt. Jeg har fortsatt vondt i hele kroppen. Får ikke sove og alt er bare fælt. Jeg vil bare reise på en sånn tur med barna uten noen andre og faktisk kose meg. Barna koste seg heldigvis og legger fint lite merke til ting når de er sure fordi de ikke får lov til noe. Men jeg fatter virkelig ikke hva som får folk til å si sånne ting til familien sin. Dette har vi pratet om og de har før vært en grunn til at vi holdt på å bli skilt. Føler at de virkelig hater meg.

Da hadde jeg stilt ham et ultimatum; fiks dette, eller dra.
 
Jeg hadde ikke latt meg selv eller barna blitt utsatt for sånne personer. Håper virkelig ikke disse to idiotene av noen mennesker får passe barna alene. Ta det opp med mannen og om han ikke skjønner så kan du eventuelt få brødrene hans til å bekrefte det som skjedde når han var borte. For dette er ikke greit.
 
Mannen din bør ta noen alvorsord med faren sin. Ærlig talt.
 
Da hadde jeg stilt ham et ultimatum; fiks dette, eller dra.
Desverre så må jeg og barna dra i så fall. Men får se hva som skjer de neste dagene. Akkurat nå ligger det på at jeg drar. Men vil egentlig ha med meg mannen min.
 
Hadde tatt en skikkelig prat med samboeren, sagt hvordan det er og hvordan det føles, og bedt han om å ta det opp med foreldrene sine. Om ham nektet hadde det blitt hett for han...
 
Jeg hadde ikke latt meg selv eller barna blitt utsatt for sånne personer. Håper virkelig ikke disse to idiotene av noen mennesker får passe barna alene. Ta det opp med mannen og om han ikke skjønner så kan du eventuelt få brødrene hans til å bekrefte det som skjedde når han var borte. For dette er ikke greit.
De er desverre fem som har passet dem mest pga geografi. Min mor må ta fly for å komme hit. Men da blir det bare ikke barnevakt noe mer.
 
Hadde tatt en skikkelig prat med samboeren, sagt hvordan det er og hvordan det føles, og bedt han om å ta det opp med foreldrene sine. Om ham nektet hadde det blitt hett for han...
Han skal ta det opp med dem. Men sånne kommentarer har blitt tatt opp før og hjelper bare i mnd av gangen. Dette er første gangen det har kommet en så stygg kommentar. Men nå begynner det å gå utover barna også siden eldste begynner å bli såpass stor at hu kan forstå det. Det ender fort med at hu hater dem. Eldste er veldig beskyttende og har ikke spurt etter dem siden den episoden. Yngste som ikke skjønner noe enda har gjort det.
 
Back
Topp