Hente barn tidlig barnehagen

Jeg studerer samlingsbasert, så jeg har mulighet til å hente "når som helst" alle de dagene jeg ikke er på campus.
De dagene må mannen ta både levering og henting, og junior får lange dager.
Ellers leverer den ene, og den andre henter. Noen dager er litt lenger, og andre kortere.
Vi bor nære bhg også, men mannen jobber 30 min unna.
Forhåpentligvis får jeg jobb i nærheten også, så vi kan fortsette å bytte på litt når jeg er ferdig med studiene. :)
 
Mannen har fleksitid, jeg har ikke. Jeg rekker ikke jobb hvis jeg skal levere, så mannen leverer og jeg henter.
Mannen leverer rundt 08 for å unngå den verste køen (07-07.30) og jeg henter rundt 15.30 fordi det er da jeg er i barnehagen etter jobb (slutter 14.30 eller 15.00).
Blir noen lange dager også, men sånn er det bare. Vi unngår det hvis vi kan.
 
For øyeblikket er det alltid en hjemme i permisjon. Men når begge ungene begynner i barnehage vil en av oss begynne tidlig på jobb, den andre leverer, og slutte tidlig og derfor kan hente tidlig. På den måten jobber begge 100%, men barna får litt kortere dager.
 
Barnet er i barnehagen fra 7:30 til 15:30. Jeg begynner 07:00 på jobb og drar 15, mens mannen jobber 08-16. For meg føles det helt OK, selv om han er mange timer i barnehagen hver dag - han stortrives der, også vi fokuserer på å kose oss og være tilstede de timene vi har sammen på hverdagene :)
 
Her leverer mannen ca 8 .30 og mens jeg jobbet og han var mindre hentet jeg 15.30(15.00 hvis hjemmekontor). Nå elsker han å være i bhg på slutten av dagen når det er få barn igjen, så ble litt senere etterhvert (og da kunne jeg handle eller trene først) nå henter jeg 16-16.45 etter avtale med guttungen som har blitt 5, selv om jeg er hjemme i permisjon. Stor omveltning å bli storebror så greit å få bestemme noe, hehe. Til høsten blir det å hente 15.30 igjen for da begynner lillebror.