Når fikk du normal mens etter senabort?

IdaSofie82

Blir kjent med forumet
Himmelbarn
Jeg tok en senabort i uke 18. Før graviditeten hadde jeg mensen i 7 dager hvorav de første dagene bestod av en kraftig blødning. Etter senaborten sent i oktober har jeg hatt 2 korte blødninger som har vart i 2 dager med 4 ukers mellomrom. Jeg går ut fra at jeg har en slags syklus igjen ettersom blødningen kommer til fast tid men jeg syntes det er rart at den er så kort.
 
Vet dessverre ikke for venter på første mens selv, men når fikk du første etter senaborten?
 
Jeg lurer på samme her. Informasjon fra sykehuset var: blødning 1til 3 uker,første mens 3 til 6 uker. Jeg hadde 3 spontanaborter før senabort i 21+6. Spontanabort 14 dager etter eggløsning(blødning i 4 timer),mens 17 dager etter eggløsning som forventet. Ble gravid samme måned,spontanabort i uke 6,neste mens var 5 uker etter spontanabort. Tredje spontanabort i uke 6 en gang til,mens 5 uker senere. Etter hver spontanabort mens endret seg i kraft eller varighet. Vet ikke hva jeg kan forvente nå. :(
 
Tror det gikk rundt 8 uker før jeg var i normalt gjenge igjen. Blødde av og på de første fire ukene etter senaborten.
 
Her gikk det ca. 5 uker. Jeg har fått kortere syklus og mindre/kortere blødning etterpå.
 
Hvordan går det med deg? Jeg fortsatt blør, men veldig lyst brun og ikke hele tiden. Har snakket med jordmor og hun sa at det er normalt,26dager etter senabort. Håper kroppen får kontroll snart!
 
Hvordan går det med deg? Jeg fortsatt blør, men veldig lyst brun og ikke hele tiden. Har snakket med jordmor og hun sa at det er normalt,26dager etter senabort. Håper kroppen får kontroll snart!
Her er det snart 5 uker siden og spotter litt enda jeg og. Men fikk negativ test for et par uker siden. Håper mensen kommer selv om man småblør sånn? Eller rekker ikke slimhinnen å bygge seg opp? Hadde eggløsning for 8 dager siden.
 
Her er det snart 5 uker siden og spotter litt enda jeg og. Men fikk negativ test for et par uker siden. Håper mensen kommer selv om man småblør sånn? Eller rekker ikke slimhinnen å bygge seg opp? Hadde eggløsning for 8 dager siden.
Hvis du hadde eggløsning da får du mensen. Jeg har eggløsningtester men tenkte ikke å teste. Jeg er litt utålmodige og håper mensen kommer snart!
 
Hvis du hadde eggløsning da får du mensen. Jeg har eggløsningtester men tenkte ikke å teste. Jeg er litt utålmodige og håper mensen kommer snart!
Fikk mensen igår faktisk[emoji16] Så da er ting hvertfall normalisert seg! Er 5 uker i morgen siden jeg fødte.
 
Back
Topp